Moet je wel reclame maken?

Hoe kom je aan een pup? Sta je al op de wachtlijst? Kom de tijd door met onze smoushondwachtlijsttherapie.
Miranda68
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 jan 2021 23:57

Re: Moet je wel reclame maken?

Bericht door Miranda68 »

loes schreef:
12 jun 2023 17:57
Dat is niet het punt, tenminste dat was het niet bij de vorige reportage in Landleven.
Waarschijnlijk is inmiddels ook het lezerspubliek niet meer zoals destijds, maar toen kwamen er veel aanvragen van mensen die flink wat bezit in grond en geld hadden met meestal al een hond/honden die het wel interessant vonden om er zo'n Hollands ras erbij te hebben en ooit kwamen ze dan wel aan de beurt.
Die honden groeiden vaak niet als een typische gezins- en huishond op. Aan de verplichtingen (keuring, fokken) had menigeen geen boodschap ...
Geldt natuurlijk niet voor iedereen en de huidige hondenbezitter weet door de diverse media natuurlijk veel meer over hondenzaken.
Maar het zou wel jammer zijn als juist de doorsnee wachtlijster door de nog langere wachttijd afhaakt.
Ach zo ,ja ik begrijp wat je bedoelt .

Karin
Berichten: 657
Lid geworden op: 07 jul 2018 14:00

Re: Moet je wel reclame maken?

Bericht door Karin »

Stiekem toch wel blij dat we al weer een tijdje op de wachtlijst staan. Dubbel zelfs.
Omdat Sterre ooit een eigen smousje wilde (toen had ze Senna nog niet), staan we er als gezin en Sterre apart op. Wel dezelfde inschrijfdatum. Omdat Senna helemaal verknocht is aan Sterre, staat ze overal op haar naam.

Gebruikersavatar
Charlotte
Berichten: 1751
Lid geworden op: 09 jul 2018 08:47

Re: Moet je wel reclame maken?

Bericht door Charlotte »

Dat eerste artikel in Landleven was in de tijd van Guusje.
Er zijn diverse pups naar mensen gegaan die daar de Smoushond gespot hadden en een riante tuin, al dan niet met ander vee, hadden.
Een betere plek konden die pups zich niet wensen. De mensen waren/zijn er allemaal gek mee en hadden of hebben, een goed leven.
Het TFP werd door hen rijkelijk beloond met beloofde nesten.
Charlotte

Finny (25-7-1998 /*08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje

Guusje (30-10-2004/*19-02-2020)=Casper× Joepie

Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver

Gebruikersavatar
loes
Berichten: 931
Lid geworden op: 07 jul 2018 16:19

Re: Moet je wel reclame maken?

Bericht door loes »

Natuurlijk klopt dat in jullie geval zeker. Maar jullie hielden zelf de vinger aan de pols.
Maar ik zag ook de andere kant.
Puck van de Nic Eau Tine (Levi) 16-12-2018

Do (Fija) van Horst en Voorde 30-11-2006
Hollands Koetsiertje's Jelle 13-5-2004
Hollands Koetsiertje's Adah 6-6-1999
Norma van Abtswoude 10-10-1995
Catrijn (Trieneke) 19-12-1978

Miranda68
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 jan 2021 23:57

Re: Moet je wel reclame maken?

Bericht door Miranda68 »

Mijn collega liet me weten dat er een artikel stond in Landleven. Ik kende het blad niet eens maar zij heeft een abonnement en inderdaad woont ze ook op een boerderij met paarden en een aantal honden. De honden lopen de hele dag op het erf en in de tuin. Ik ben er jaloers op .

Zo’n smous zou heel goed passen in de roedel en ze heeft ruimte genoeg voor een nestje.
Het is een andere manier van honden houden. Er wordt niet gewandeld en de honden leven in een roedel maar mogen ook binnen zijn
Ik kan niet zeggen dat het slechter is

Plaats reactie