Even voorstellen Corlinda

Op deze plek kun je jezelf voorstellen aan je mede-forumgebruikers
Corlinda
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2020 14:26

Even voorstellen Corlinda

Bericht door Corlinda »

Hoi, ik ben Corlinda (53) en woon samen met mijn man Henk (57), onze jongste dochter Yannick (23) en 2 cavia's en een heleboel vissen. We hebben nog niet zo'n mooie smous in huis. We staan nu bijna 1 1/2 jaar op de wachtlijst en kijken er erg naar uit om op een keer gebeld te worden en te horen dat het voor ons zo ver is. We hebben twee golden retrievers gehad, beide schatten van honden en zijn toe aan een nieuwe hond in ons leven. Omdat we nu op zoek zijn naar een hond die wat kleiner is maar toch energiek kwamen we uit op de smoushond en na een paar smoushonden in onze omgeving ontmoet te hebben en een keer met een wandeling te zijn meegelopen, wisten we het zeker. Hier willen we op wachten. We hebben ons aangemeld voor een teefje en willen zeker als de hond daar geschikt voor is een keer een nestje meemaken. Onze kinderen zijn aan het uitvliegen en wij hebben dan weer alle tijd om het avontuur nog een keer aan te gaan. Wij zijn er klaar voor en zelfs de naam hebben we al (Puck), nu het hondje nog.

Gebruikersavatar
Trix
Moderator
Berichten: 550
Lid geworden op: 06 jul 2018 23:23
Locatie: Noordwijkerhout

Re: Even voorstellen

Bericht door Trix »

Hoi welkom op dit Forum .
Ik hoop dat je niet zo grote smous all onze Bero krijgt , dan zul je met de naam puck wel opvallen tussen de smouzen .
Wij hebben Bero en Billie , pas nog nestje met 1 pupje die nu bij mede forumlid Jet woont , zondag gaan wij hem voor het eerst na drie weken weer zien .
Verder veel plezier op het forum en vraag maar raak hoor , er zitten hier heel wat deskundige en 1 groentje , hihi
Berov.h Hooge Nest van Kaatje/Beer v.h Hooge NestxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billiev.h Hooge Nest van Indy v.h Hooge NestxBoef 04-05-2017

sammydesmous
Site Admin
Berichten: 1331
Lid geworden op: 06 jul 2018 22:23

Re: Even voorstellen

Bericht door sammydesmous »

Welkom Corlinda op ons forum. 💐Wat leuk dat je erbij komt. 👍
De wachttijd voor jullie schiet al aardig op denk ik zo. Leuk dat je voor een teefje gaat.
Wij hebben Sammy(11jaar) ( van medeforumlid Charlotte) en haar eerstgeborene, dochter Lieveke (8 jaar)
Het zijn 2 schatten van smouzen die het heel erg goed met elkaar kunnen vinden.

Heel veel lees, schrijfplezier hier.

Oja neem ook eens een kijkje op ons smoushondenarchief, daar staat heel veel informatie. Oa ook over nestjes.

José Sammy & Lieveke 🐶🐶
Wieske-Sammy Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)

Gebruikersavatar
jetwolrich
Berichten: 1600
Lid geworden op: 07 jul 2018 14:35

Re: Even voorstellen

Bericht door jetwolrich »

Vanuit Groningen ook welkom Corlinda!
Hopelijk duurt het niet zo lang meer tot je je Smousje krijgt.
Hier wonen Beer en Bruun.
Beer is een zus van Bloem, van Jeanette, die hier ook op het forum zit. En Bruun is de zoon van Billie, de kleindochter van Beer. Morgen is hij 10 weken oud. Een prachthondje.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Jet Wolrich

Beer (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Indy v.h.Hooge Nest ( Beer X Roef / Ozzy) geb. 25-03-2015 tot 25-06-2018
Bertus/Bruni (Billie x Diesel/Mees) geb. 24-12-2019

Karin
Berichten: 653
Lid geworden op: 07 jul 2018 14:00

Re: Even voorstellen

Bericht door Karin »

Welkom Corlinda,
Het grootste deel van de wachtlijst is wel achter de rug. Nog een poosje genieten van de voorpret. Bij ons wonen de dames Suske en Fien. Ze zijn alweer 10 en 6.

Gebruikersavatar
Alida
Berichten: 324
Lid geworden op: 07 jul 2018 14:07

Re: Even voorstellen

Bericht door Alida »

Welkom Colinda op het forum. Ik woon samen met mijn man en onze twee zonen van 21 en bijna 19 in het mooie Drenthe. Bij ons wonen ook nog kater Boris van tien jaar en kasper van 6 jaar. Kasper is een zoon uit het eerste nest van Bloemetje van mede forumlid Jeanette. Kasper is op 12 augustus 2019 papa geworden van 6 pups. Hopelijk duurt het voor jullie ook niet lang meer. Groetjes Alida😊
Eigenaar van Koen-Kasper van Katoen (30-05-2013 | Bloemetje X Pickwick)

Gebruikersavatar
Maureen
Berichten: 2970
Lid geworden op: 07 jul 2018 12:46

Re: Even voorstellen

Bericht door Maureen »

Ook vanuit Zeist een hartelijk welkom op het forum.
Bij ons nu nog twee Smousjes: Bikkel-Stijnke (9jr.) en Harm-Dorus (5jr.), een zoon van Stijnke uit haar tweede nest.
Een nestje is echt heel leuk.
Maar eerst je eigen pup. Helemaal zeker weet je het nooit, maar het duurt vast niet erg lang meer voor jullie aan de beurt zijn.

Gebruikersavatar
Jeanette
Berichten: 2908
Lid geworden op: 08 jul 2018 10:36

Re: Even voorstellen

Bericht door Jeanette »

Ook welkom vanuit Drenthe Corlinda. Bij ons Bloemetje en Dieuwertje Bloem van Katoen.
Energiek is de smous zeker.
Het wachten schiet al lekker op. :highfive:

Gebruikersavatar
Charlotte
Berichten: 1730
Lid geworden op: 09 jul 2018 08:47

Re: Even voorstellen

Bericht door Charlotte »

Vanuit een (nu) zonnig Reuver van harte welkom hier. :roosje:

Bij mij woont alleen nog Stien van ruim 7 jaar.
Bijna 2 weken geleden hebben wij afscheid genomen van haar oma Guusje, waar wij ruim 15 hele fijne jaren mee hebben mogen beleven.

Veel plezier hier.
Wij helpen je wel door de wachttijd heen.
Charlotte

Finny (25-7-1998 /*08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje

Guusje (30-10-2004/*19-02-2020)=Casper× Joepie

Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver

Nelleke
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 feb 2020 12:03

Re: Even voorstellen

Bericht door Nelleke »

Welkom Corlinda en Henk!
Nog even geduld!
Bij mij kan het telefoontje elk moment komen (24½ maand wachtlijst voor een reutje).

Plaats reactie