Nieuwe wachtlijdster ;-) Helena

Op deze plek kun je jezelf voorstellen aan je mede-forumgebruikers
Cis
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 jan 2021 16:07

Re: Nieuwe wachtlijdster ;-)

Bericht door Cis »

Dankjewel Jeanette, ook voor de tip!

Cis
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 jan 2021 16:07

Re: Nieuwe wachtlijdster ;-)

Bericht door Cis »

Hi Jet, ja lijkt mij ook geweldig zo'n nestje! Dus heb ook aangegeven dat zowel een reu als teef welkom zijn, ook een herplaatser, maar dat als er een keus gewenst is dat dan op basis van onze ervaring de voorkeur uitgaat naar een reu. En met die ervaring bedoel ik eigenlijk onze niet-ervaring met een nest ;-). Wel ooit een nestje kittens gehad, was zo gaaf. Heel sneu was dat eentje blind bleek te zijn. Hoeft op zich geen probleem te zijn, maar het was angstig en werd steeds agressiever. Op advies van de dierenarts toen laten inslapen. Pff dat vond ik heel heftig. Wat ga je je snel hechten dan, alsof het je kinderen zijn.

Cis
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 jan 2021 16:07

Re: Nieuwe wachtlijdster ;-)

Bericht door Cis »

Dankjewel Karin en ja gelukkig hebben we Skye, want als ik al die leuke foto's zie...als je geen andere hond hebt, wordt het geduld behoorlijk op de proef gesteld ;-)

Cis
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 jan 2021 16:07

Re: Nieuwe wachtlijdster ;-)

Bericht door Cis »

Dankjewel Maureen en leuk, ik ga zeker even kijken!

Cis
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 jan 2021 16:07

Re: Nieuwe wachtlijdster ;-)

Bericht door Cis »

Dankjewel Alida, klinkt een beetje als onze dierenfamilie van voorheen met Woody, Skye, Joost en Pooh. Die laatste waren twee Britse kortharen, geweldige katten!

Gebruikersavatar
Helena
Berichten: 138
Lid geworden op: 04 okt 2020 23:14

Re: Nieuwe wachtlijdster ;-)

Bericht door Helena »

Welkom Franciska,

Ik woon samen met Lucie de Smous en haar pasgeboren pupje, 3 keesjes en een teckelkruissing in Drenthe.

Plaats reactie