Martina met smous Lotje

Op deze plek kun je jezelf voorstellen aan je mede-forumgebruikers
Plaats reactie
martina
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 jul 2018 09:32

Martina met smous Lotje

Bericht door martina »

Wij hebben inmiddels ook de weg naar het nieuwe forum gevonden, dus eerst nog even voorstellen en dan hier lekker rondneuzen.
Wij zijn een gezin van 4, dus mijn man en twee kinderen, meijse en jonge. Wij wonen in Noord-Holland, dicht bij Amsterdam. Onze Smous Lotje word in augustus 3 jaar en is de eerste dochter van de knappe Abel hier op het forum en van de lieve, leuke Moos. Over haar broertje Timmie is hier ook weleens wat te lezen van forumlid Nienke. Leuk om hier als hondengezin bij elkaar te zijn.
Lotje heeft recent een nestje gehad met 2 gezonde teefjes en twee gezonde reutjes. En superleuke uitdaging voor ons en wij zijn bijna een beetje blij dat je bij goedkeuring met je Smous "moet" fokken, want anders hadden wij het zeker niet gedaan. Achteraf moet ik wel zeggen, dat ik dit uniek belevenis echt niet had willen missen. Ik heb ook hier heel veel aan het forum gehad, dus ben ik heel erg blij dat het nu - in het nieuwe jasje - wel doorgaat.
Tot snel ..... :)

Gebruikersavatar
Maureen
Berichten: 2970
Lid geworden op: 07 jul 2018 12:46

Re: Martina met smous Lotje

Bericht door Maureen »

Ha Martina.
Dat hadden wij nou ook. Als we geen Smousje hadden gehad, was er vast nooit een nestje gekomen. Maar nu hebben we er al 4 gehad en wat een prachtig gebeuren iedere keer weer.....

Gebruikersavatar
Trix
Moderator
Berichten: 550
Lid geworden op: 06 jul 2018 23:23
Locatie: Noordwijkerhout

Re: Martina met smous Lotje

Bericht door Trix »

Welkom terug Martina 😜
Berov.h Hooge Nest van Kaatje/Beer v.h Hooge NestxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billiev.h Hooge Nest van Indy v.h Hooge NestxBoef 04-05-2017

Plaats reactie