Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Op 9-5 is Stijnkes dochter Grietje-Sara bevallen van een 2-2 nest.
Het verliep niet zonder complicaties. De eerste reu (Moos) kwam maar niet en is in de dierenkliniek in Utrecht gehaald. Hij was dood. Toen hij er eenmaal uit was (zonder keizersnee gehaald), kwamen er nog drie gezonde pups op gewone wijze achteraan. Een nog in de kliniek, eentje onderweg naar huis in de auto (de buurman reed) en eentje thuis.
Teefje (Liesje), reutje (Sammie)en teefje (Lotje). Moeder en haar drietal zijn gezond.
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
och wat verdrietig van het reutje .... Maar wat leuk, 3 gezonde pups!! Ik vind de naam van het laatste teefje wel erg leuk, hoor .... maar uiteraard zijn de andere namen ook leuk (toch José? )
Gefeliciteerd oma Stijnke !! (en Maureen natuurlijk )
Oona L♥tje van Abtswoude (Amber X Frey) * 27.08.2015
Balou-Stitch-Smartie-Mozart 06.04.2018
Martina schreef:och wat verdrietig van het reutje .... Maar wat leuk, 3 gezonde pups!! Ik vind de naam van het laatste teefje wel erg leuk, hoor .... maar uiteraard zijn de andere namen ook leuk (toch José? )
Gefeliciteerd oma Stijnke !! (en Maureen natuurlijk )
Alledrie de namen zijn leuk vind ik. De naam Sammie is bijna net zo leuk als onze Sammy.
José Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Jammer van het reutje. Gelukkig drie gezonde pups. En geen keizersnede, dat is ook erg fijn. Van harte gefeliciteerd.
Leuke namen, de namen kom je hier op het forum ook tegen in de verslagen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
À gossie wat jammer van dat reutje. Ik wil graag een reutje en heb besloten hem Moos te noemen. Toeval?? Ik sta onderaan de wachtlijst geloof ik... Veel plezier met de 3 anderen