Dank Jeanette en anderen voor je goede uitgebreide info!!
Lotje werd niet geknipt, dat is wel duidelijk niet het geval. Ik had ook geen wensen qua lengte, helemaal niet. Ze zat aardig in haar mooi stug vacht en was gewoon plukrijp.
Lotje werd tot nu toe in totaal 4 keer gestript/geplukt.
De eerste beurt deed ik na de workshop en dat was strippen. Dat ging goed en het was na de goede uitleg bij de workshop van Miranda en Richard heel duidelijk te zien.
Tweede stripbeurt was door Miranda, hier bleef ik bij en dat beviel zoals gezegd heel goed.
De derde plukbeurt (eerste keer bij deze trimster) was denk ik prima. Ze had daarna een heel zacht éénkleurig vacht.
Nu de vierde keer werd ze bij een collega van die trimster geplukt en zag er rommelig uit. Geen zacht vacht, maar kort, stug en je bent meteen op haar huid als je ze aait. Ze zei tegen mij, dat Lotje geen ondervacht had en dat ze - hadden ze nog meer geplukt - helemaal geen vacht meer zou hebben gehad.
Of de collega van de trimster heeft ze verkeerd geplukt?! of ja, wat anders.
Lotje wilde er ook helemaal niet blijven, dus dat vond ik ook al niet leuk. Maar dat willen de hondjes bij en trimster waarschijnlijk nooit?!
Ik zelf had ook zo het idee dat ik nu echt maanden wacht voordat ik weer ga. De laatste keer zaten 4 maanden tussen, maar volgens mij was ze wel duidelijk plukrijp. En als niet, zou ik dat graag van de trimster willen horen.
Volgende keer anders toch ff rijden naar Miranda
![smile :smile:](./images/smilies/Smiley%20Fun.gif)
.....
Maar je probeert toch een plukgelegenheid in de buurt te vinden.....