ontlasting
ontlasting
ik geef banjer farmfood van maandag tot vrijdag maar de ontlasting die hij ervan heeft is niet zo echt geweldig,een natte viese drol eigenlijk is het geen drol een troepje van een gliberige massa.ik heb vanmorgen naar farmfood gebeld die vertelde mijn dat ik eens ff tussendoor vlees moet geven met vuile pens erin,dan zou het over zijn maar iets van carnibest met vuile pens erin is er volgens mijn niet wat moet geven,
gr
gr
Re: ontlasting
Bij mijn dierenwinkel verkopen ze gewoon pure vuile pens. Dat is niet eens zo duur.
Toen Bobbie hier Farmfood kreeg, had hij harde, stevige drollen. Die vieze derrie die jij beschrijft, klinkt niet goed volgens mij...
Maar het allerbeste doet hij het op zijn rauwe vlees; prachtige, kleine harde drollen van hooguit 6 cm groot.
Toen Bobbie hier Farmfood kreeg, had hij harde, stevige drollen. Die vieze derrie die jij beschrijft, klinkt niet goed volgens mij...
Maar het allerbeste doet hij het op zijn rauwe vlees; prachtige, kleine harde drollen van hooguit 6 cm groot.
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
meschien regeert bajer niet helemaal goed op die brokken van farmfood,wand met gewoon versvlees doet hij het prima,meschien moet ik eens iets anders broberen caro croc of is ook niet zo duur.de winkelier adviceerde met dit voer pro plan ze vertelde ook dat dit voor,vaak in de reclame zit maar het is wel een stuk duurder dan farmfood.
Gelukkig eet een smous geen kilo's per dag en is (goede) voeding een noodzaak.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Marcel, Farmfood bevat granen. Misschien kan hij daar niet goed tegen. Senna had prima ontlasting van Farmfood, maar krijgt er tandplak van en voor haar lijn is het ook niet goed
Slechte ontlasting is een teken dat er iets niet goed werkt. Geef eens een dag vuile pens. Is goed voor hem. Prima voor z'n maag-darm stelsel en ook voor z'n gebit.
Als je hond het niet goed doet op goedkoper voer, kun je beter investeren in wat duurder voer. Een gezonde hond bespaart een hoop DA kosten, moet je maar denken.
Slechte ontlasting is een teken dat er iets niet goed werkt. Geef eens een dag vuile pens. Is goed voor hem. Prima voor z'n maag-darm stelsel en ook voor z'n gebit.
Als je hond het niet goed doet op goedkoper voer, kun je beter investeren in wat duurder voer. Een gezonde hond bespaart een hoop DA kosten, moet je maar denken.
Probeer die pens maar Marcel, want de ontlasting hoort goed te zijn.
Lisa heeft ruim twee jaar Farmfood gegeten, ontlasting was prima maar kreeg er net als Senna lelijke tanden van.
Ik ben daarna overgegaan op Ecostyle, dat bevalt prima.
Is ook niet goedkoop, maar doe maanden met een zak voer van 15 kilo.
Lisa heeft ruim twee jaar Farmfood gegeten, ontlasting was prima maar kreeg er net als Senna lelijke tanden van.
Ik ben daarna overgegaan op Ecostyle, dat bevalt prima.
Is ook niet goedkoop, maar doe maanden met een zak voer van 15 kilo.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ze weet nu wat voor dieet ze daar voor moet volgen, Eva!
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)