We hebben er met Stijnke ook flink aan moeten trekken na haar eerste nestje om haar weer op gewicht te krijgen. Nu is ze prima, maar wat het wordt als ze weer drachtig blijkt.....
![bibbers :bibbers:](./images/smilies/nerves.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Als ik het vergeet krijgt hij brokken. Het vlees wordt afgeleverd in een doos van 5 kilo; het neemt hier een halve vriezer-lade in beslag en ik doe hier ruim 1,5 maand mee; dit gewoon even ter info...Jiske87 schreef:Van dat verse vlees lijkt me eerlijk gezegd zo'n gedoe. Heb maar een klein vriesvakje en zou bang zijn dat ik het op tijd vergeet te ontdooien en ze dan niets te eten heeft![]()
Martine schreef:Als ik het vergeet krijgt hij brokken. Het vlees wordt afgeleverd in een doos van 5 kilo; het neemt hier een halve vriezer-lade in beslag en ik doe hier ruim 1,5 maand mee; dit gewoon even ter info...Jiske87 schreef:Van dat verse vlees lijkt me eerlijk gezegd zo'n gedoe. Heb maar een klein vriesvakje en zou bang zijn dat ik het op tijd vergeet te ontdooien en ze dan niets te eten heeft![]()
Nog fijner om te horenMartine schreef:...en ik vergeet erbij te vertellen dat ik 5 maaltijden haal uit een ontdooid blok vlees. Tussen de maaltijden door, staat het gewoon in een bakje in de koelkast; maximaal zo'n 2,5 dag. Het is dus niet zo dat ik er elke maaltijd aan hoef te denken het op tijd uit de vriezer te halen. (Dat zou hier een onmogelijke opgave zijn, want als er iemand chaotisch is, ben ik het wel...)