lekker hapje
Re: lekker hapje
Keurige hondjes hoor.
Zo voor het grijpen, Hieke zou voor veel moeilijker plekken haar pootje niet omdraaien.
Lisa zou het ook niet pakken......denk ik.
Maar vanmiddag bij de DA ging ze wel tegen het kastje opstaan waar die lekkere brokjes vandaan kwamen.
Zo voor het grijpen, Hieke zou voor veel moeilijker plekken haar pootje niet omdraaien.
Lisa zou het ook niet pakken......denk ik.
Maar vanmiddag bij de DA ging ze wel tegen het kastje opstaan waar die lekkere brokjes vandaan kwamen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Suske heeft ook een aparte smaak, je kan haar helemal blij maken met.... nori (zeewier dus....)
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Lekker zoutig.
Henne Lakse kronch zeker...
Als je die los in je zak hebt..komen alle honden in een straal van twee kilometer bij je kwijlen. Maar je zakken moet je daarna wel met groene zeep uitboeden.
Ja, jakkes...ze stinken.....brrr...vis.
Als je die los in je zak hebt..komen alle honden in een straal van twee kilometer bij je kwijlen. Maar je zakken moet je daarna wel met groene zeep uitboeden.
Ja, jakkes...ze stinken.....brrr...vis.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Lex heeft op de Winner 100 runderoren gekocht.
Bijna voor de helft van de prijs.
Kunnen ze weer even vooruit hier.
Bijna voor de helft van de prijs.
Kunnen ze weer even vooruit hier.
Weet je wat gek is .. ik heb nog nooit oren gekocht...te herkenbaar. Ik weet het, het is idioot.
Oh!
Ik heb ook wel moeite met andere onderdelen, maar het zit natuurlijk ook allemaal in de Carnibest... Maar ja, je kunt er een beetje tussendoor laveren om het jezelf niet al te moeilijk te maken.
Lex knipt de oren doormidden.
Het zijn een soort neutrale flubbertjes geworden.
Nekken en poten wil ik echt niet hoor.
Het zijn een soort neutrale flubbertjes geworden.
Nekken en poten wil ik echt niet hoor.
Aha!
brrr. Pebbles lievelingshap is gedroogde gekookte kalfs poot. Het ruik afschuwelijk maar ze is erg gek op. Zit ze heerlijk te kluiven naast je op de bank. Heel fijn Gerry
Het is wat, wat je ervoor over moet hebben! :wink2:
Tsja, onze Baukje houdt niet zo heel erg van kluiven, teveel werk , maar voor runderoren kluift ze bijna m'n vingers mee..........varkensoren trouwens ook. Gelukkig kluift ze het niet op onder mijn neus
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
:wink2:
Ik moet er wel een beetje om lachen, het valt niet mee voor jullie Ach, zolang je het zelf niet hoeft te eten. Ik zal ook geen hele prooidieren geven, behalve de vis dan en dat vond ik ook niet prettig om naar te kijken. Ik heb wel eens oren gekocht, maar daar zat nog allemaal haar op en dat vond ik wel smerig. En die kippenklauwen vond ik er ook naar uit zien. Maar ja, honden zijn nu eenmaal prooidiereters. En zoals ik eens hoorde van iemand die zei: " als een dier toch gedood wordt, dan liever uit respect alles verbruiken dan één orgaantje".
Tja.......het is maar hoe je er tegen aan kijkt.
Ik had er wel moeite mee als mijn katten met een levende muis of vogel aan kwamen zetten.
Tja.......het is maar hoe je er tegen aan kijkt.
Ik had er wel moeite mee als mijn katten met een levende muis of vogel aan kwamen zetten.
Lach maar rustig, hoor.
Je hebt ook gelijk, maar soms loop je even tegen dat gevoel aan, hè.
Je hebt ook gelijk, maar soms loop je even tegen dat gevoel aan, hè.
Mijntje, onze eerste Smous had nog echt het rattenvangersinstinct. Als ze een mol ving, sloeg ze snel met haar kop en brak hem in een klap z'n nek. Geen feest om te zien, maar een mol die zich door haar liet vangen was ook niet een snuggere. Met ratten heb ik haar nooit gezien, maar dan is die slag nog belangrijker. Ratten bijten terug.
En het is in ieder geval een snellere dood dan wat de mensen tijdens transporten de dieren aandoen.
En toen Beagle Mascha een muis ving en 'm weer liet lopen omdat ze niet wist wat ze ermee moest (ze was heel zacht in de bek, dus het beest kwam met de schrik vrij) stond Mijntje een paar meter verderop en vrat'm alsnog op met huid en haar.
Zij vond het een lekker hapje
Onze volgende Smousjes hebben dit gelukkig niet meer. Al mag Stijnke nog wel graag op jacht gaan, ze brengt in ieder geval niks mee en komt ook schoon terug
En het is in ieder geval een snellere dood dan wat de mensen tijdens transporten de dieren aandoen.
En toen Beagle Mascha een muis ving en 'm weer liet lopen omdat ze niet wist wat ze ermee moest (ze was heel zacht in de bek, dus het beest kwam met de schrik vrij) stond Mijntje een paar meter verderop en vrat'm alsnog op met huid en haar.
Zij vond het een lekker hapje
Onze volgende Smousjes hebben dit gelukkig niet meer. Al mag Stijnke nog wel graag op jacht gaan, ze brengt in ieder geval niks mee en komt ook schoon terug
Maureen
Tja, de natuur is hard. En er is een hoop dierenleed Met de biologische vleesproducten die Senna nu alleen nog maar krijgt ( en daaronder versta ik ook de vleesbotten) probeer ik het een beetje goed te maken. Wat de vis betreft, daar heb ik geen excuus voor.
En behalve de kleine dieren die ze zou kunnen vangen, is ze toch afhankelijk voor wat ze via ons krijgt.
Ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken dat ze zelf een konijn vangt.
En behalve de kleine dieren die ze zou kunnen vangen, is ze toch afhankelijk voor wat ze via ons krijgt.
Ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken dat ze zelf een konijn vangt.
Ik geef alles wat me lekker voor hem lijkt en zoveel mogelijk biologisch. Dood is dood en dan maar helemaal met smaak opgegeten.
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Lekker hoor.