Verandering in gedrag
Re: Verandering in gedrag
Ach! Inderdaad wel aandoenlijk.
Dat zou ik dus niet doen. Kijk het aan en laat ze. Misschien kunnen wij daarMartine schreef:
Ik zou het gewoon maar even aankijken en Missy misschien proberen wat af te leiden van Boy.
wel van leren.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Ik heb geen idee of Missy veranderingen bij Boy aan voelt, zou kunnen natuurlijk.
Je kan het aankijken wat Mary zegt.
Ik zou Missy dagelijks ook alleen mee nemen naar buiten, extra wandeling met haar. Dan kan ze vast een beetje wennen hoe het is om zonder Boy te zijn. Want hoe vervelend het ook is, vroeg of laat zal ze Boy moeten missen.
Je kan het aankijken wat Mary zegt.
Ik zou Missy dagelijks ook alleen mee nemen naar buiten, extra wandeling met haar. Dan kan ze vast een beetje wennen hoe het is om zonder Boy te zijn. Want hoe vervelend het ook is, vroeg of laat zal ze Boy moeten missen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ja, wie zal het zeggen. Het zou mij niets verbazen. Als Boy er aan toe geeft zal dat Missy echt niet ontgaan.rini schreef:Nu is Missy erg gericht op Boy maar wat er de laatste weken gebeurt... ze doet hem in alles na,Boy niet eten zij ook niet.Boy plassen,zij ook plassen zelfs met poot omhoog .Iets wat Boy wel lust en Missy niet,nu eet ze het wel en andersom ook natuurlijk.En zo gaat het de hele dag door met alles.
Nu gaat Boy wel beetje bij beetje achteruit en begint er aan toe te geven.Wat denken jullie heeft dit veranderde gedrag van Missy hier mee te maken
Ik zou echt niet weten of honden dan meer kopieer-gedrag gaan vertonen, maar ik zou het wel kunnen begrijpen.
De extra wandeling zonder Boy daar zijn we al mee begonnen en voor de rest laten we haar maar gewoon haar gang gaan.Of het moet echt uit de klauwen gaan lopen natuurlijk! Wat er in dat koppie speelt weet je toch niet.
Ach wel lief eigenlijk. Ik denk dat de natuur dit zelf wel regelt, misschien is het wel een teken dat er iets staat te gebeuren maar voor het zelfde geld duurt het nog jaren. Weet zo'n hond veel ( wij mensen ook niet). Maar ze zal wel zeker iets merken. Gewoon lekker laten doen zou ik zeggen. Gerry en Pebbles.