los van de lijn
Re: los van de lijn
Heel flauw!!! Ons bos is nu overgegaan naar natuurmonumenten en sindsdien wordt er hevig bekeurd. Al 10 jaar let niemand ergens op en nu mag het opeens op veel plaatsen niet, jammer, jammer. Ik loop toch gewoon met Pebbles los want ze jaagt niet en vind het veel te leuk om door de bosjes te rennen. Ik hoop er maar het beste van. Gerry
Erg balen zulke zaken.
Als iets niet duidelijk aangegeven staat, zou ik bij een bekeuring een bezwaarschrift indienen.
![niks :niks:](./images/smilies/Smiley-thumbdown.gif)
Als iets niet duidelijk aangegeven staat, zou ik bij een bekeuring een bezwaarschrift indienen.
![Afbeelding](http://i835.photobucket.com/albums/zz278/22Aria/BannergroenaangepastWelkommaatjekleiner.jpg)
Ik vind dat ze het dan ook in geur moeten aangeven, zodat de honden het zelf ook kunnen snappen. Als het voor de baas al niet duidelijk is, hoe moet de hond het dan weten?
Jammer hoor dat het bij jullie in Rotterdam zo knudde is.![niks :niks:](./images/smilies/Smiley-thumbdown.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Jammer hoor dat het bij jullie in Rotterdam zo knudde is.
![niks :niks:](./images/smilies/Smiley-thumbdown.gif)
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )