Wanneer zijn de gedragstesten?
-
Wanneer zijn de gedragstesten?
Pepper is net naar de Ritsdag geweest. Daar werd gezegd dat het goed zou zijn hem aan een gedragstest mee te laten doen. Maar wanneer en waar zijn die gedragstesten? Worden we daarvoor, net als bij de Ritsdagen, uitgenodigd. Kunnen we Pepper voorbereiden op zo'n test? Hoe oud moet ie zijn om zinvol mee te doen?
Re: Wanneer zijn de gedragstesten?
Goede vragen , wil ik ook graag weten.
Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Je wordt er niet voor uitgenodigd, maar moet je zelf opgeven.
Meestal staat de eerstvolgende datum in het clubblad, maar dat was gisteren. Dus daar heb je niks meer aan.
Opgeven kan bij Fredie van der Giessen. Dat staat bij het stuk over de twee gedragstesten van juni en augustus (blz. 22). Naast de uitleg van de letters in de schema's.
Ik schat dat er in december geen zal zijn, dus dan wordt het volgend jaar....
Meestal staat de eerstvolgende datum in het clubblad, maar dat was gisteren. Dus daar heb je niks meer aan.
Opgeven kan bij Fredie van der Giessen. Dat staat bij het stuk over de twee gedragstesten van juni en augustus (blz. 22). Naast de uitleg van de letters in de schema's.
Ik schat dat er in december geen zal zijn, dus dan wordt het volgend jaar....
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Dat zal inderdaad in het nieuwe seizoen zijn.
Het enige dat zeker is dat het op een zaterdagochtend in Epse is, voor de rest moet de agenda nog ingevuld en afgestemd worden.
Ik neem aan dat jullie ook schriftelijk de bevindingen van de Ritsdag ontvingen.
Wordt daar ook vermeld dat ze eerst graag een gedragstest doen ? Er is namelijk een verschil tussen graag een gedragstest of eventueel een gedragstest.
Niet alle jonge honden komen op zo'n dag goed uit de verf, een speciaal voor de Smous ontwikkelde gedragstest geeft dan een duidelijker beeld.
De hond hoeft er niks speciaals voor te doen behalve zichzelf zijn, voor de baas is het soms wat moeilijker want die moet alleen begeleiden en mag NIKS zeggen of sturen.
Het enige dat zeker is dat het op een zaterdagochtend in Epse is, voor de rest moet de agenda nog ingevuld en afgestemd worden.
Ik neem aan dat jullie ook schriftelijk de bevindingen van de Ritsdag ontvingen.
Wordt daar ook vermeld dat ze eerst graag een gedragstest doen ? Er is namelijk een verschil tussen graag een gedragstest of eventueel een gedragstest.
Niet alle jonge honden komen op zo'n dag goed uit de verf, een speciaal voor de Smous ontwikkelde gedragstest geeft dan een duidelijker beeld.
De hond hoeft er niks speciaals voor te doen behalve zichzelf zijn, voor de baas is het soms wat moeilijker want die moet alleen begeleiden en mag NIKS zeggen of sturen.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004