Als het aan Bobbie ligt, rent hij ook achter de rotjes aan.
Net als Meghann moet hij echt aan de lijn zitten rond die periode. (Ik heb hem trouwens altijd aan de lijn in het dorp; alleen in het bos, op het strand en bij mijn ouders mag hij los.)
De geluiden-CD speelt hier alweer, ik zal de nieuwe pupeigenaren een kopie meegeven, altijd handig! Bobbie is ook helemaal niet bang, gelukkig maar, want hier wordt heel wat afgestoken op oudjaarsdag, en niet in de laatste plaats door mijn eigen jongens die het hele jaar toeleven naar die ene dag.
Dan zijn we altijd bij mijn ouders; hun buren wonen veel verder weg dan de mijne, zodat we dan zo min mogelijk overlast bezorgen.
Ja mijn kinderen mogen dat van mij de laatste dag. Ik heb liever dat ze het onbevangen bij mij in de buurt doen, dan stiekum op straat. Ze hebben zoveel vriendjes dat ze het toch wel zouden doen en dan maar liever zo veilig mogelijk.
Ik ben het er helemaal niet mee eens, maar bij hun vader mogen ze het ook, (en dan zonder toezicht) zodat ik er enkele jaren geleden voor heb gekozen ze het zelf te leren. Dan weten ze tenminste hoe het het veiligst moet. Dan voel ik mij veel beter op mijn gemak als ze daar zijn... (veiligheidsbril op)
Ik heb uit alle kwaden de minst slechte proberen te kiezen, maar ik zal blij zijn als oud en nieuw voorbij is. Wat ik daarna nog aan vuurwerk aantref wordt gewassen in een emmer water. :twisted:
Gelukkig schijn je over de interesse voor rotjes heen te groeien...
Voor alle dieren hoop ik dat het jaar snel is afgelopen!
groet, Martine