smouzen bedtijd...
smouzen bedtijd...
Terwijl ik hier op dit late tijdstip achter mijn pc met jullie zit te kletsen,komt Jeltje op de stoel naast me zitten.Ze kijkt me eerst héél opdringerig aan,en niet lang daarna valt haar kopje op mijn arm,met als boodschap baasje ik wil naar bed,en aangezien het typen nu moeilijker wordt,ga ik Jeltje maar haar zin geven 

Re: smouzen bedtijd...
Heel verstandig hondje. 

Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Dat herken ik wel hoor. Lisa komt rond 23.00 uur vragen om haar laatste uitlaatrondje.
Daarna verdwijnt ze in haar hok in de gang en het zal haar werkelijk worst wezen dat wij vaak rond 1.30 uur naar bed gaan. Madam is naar bed en laat zich niet meer storen. Nou ja, wel als ze denkt dat er nog iets te eten valt, dan is ze klaarwakker.
Daarna verdwijnt ze in haar hok in de gang en het zal haar werkelijk worst wezen dat wij vaak rond 1.30 uur naar bed gaan. Madam is naar bed en laat zich niet meer storen. Nou ja, wel als ze denkt dat er nog iets te eten valt, dan is ze klaarwakker.

Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Stapper wacht gewoon af.
Bloemetje gaat voor de gangdeur zitten na het laatste rondje.
Zo van...schiet eens even op.
Bloemetje gaat voor de gangdeur zitten na het laatste rondje.
Zo van...schiet eens even op.

Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Voor ons is het weer even wennen om een laat-rondje te moeten maken. Phoebe wil namelijk nooit een late wandeling. Ze doet ook niets. Nu we Dinah hebben, gaat Phoebe ook vaak niet mee met het laatste rondje. Ze heeft dan totaal geen zin om haar mand uit te komen.
Eerlijk gezegd vonden wij het wel handig dat Phoebe altijd tussen 19 en 21 uur voor haar laatste rondje ging. Hoefden wij ook niet meer naar buiten. Hopelijk neemt Dinah deze gewoonte straks van Phoebe over. Hmmmmmmmm
Eerlijk gezegd vonden wij het wel handig dat Phoebe altijd tussen 19 en 21 uur voor haar laatste rondje ging. Hoefden wij ook niet meer naar buiten. Hopelijk neemt Dinah deze gewoonte straks van Phoebe over. Hmmmmmmmm
Dat is dan zeker even wennen, ook al omdat je vaak in de regen loopt de laatste week. Vanavond vond ik het gewoon koud.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Na het avondeten wordt de laatste ronde gewandeld, zo rond half zeven.
En ongeveer 10.30, vóór wij naar bed gaan, kunnen ze nog even een plasje plegen voor ons huis.
En ongeveer 10.30, vóór wij naar bed gaan, kunnen ze nog even een plasje plegen voor ons huis.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Hier net zo. Alleen het laatste plasje mag achter in de tuin.
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes