Als een ranghogere wegvalt.
Re: Als een ranghogere wegvalt.
Tja... Lijkt me ook helemaal geen probleem zo.
Poeh...€75,--
Nou ik weet zo al wat Guusje wil...vier manden.
Nou ik weet zo al wat Guusje wil...vier manden.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Altijd lastig als je niet een duidelijk antwoord kunt krijgen. Ik weet wel dat toen Boomer overleden was, zijn geur nog een tijd in ons huis hing. Voor honden waar te nemen dan. Zijn broertje heeft hier weken voor de deur gestaan, en wij lieten hem het hele huis doorzoeken. Schrijnend om te zien, maar het enige dat we konden doen. Ook heel verwarrend voor hem. Hij rook Boomer, maar hij was er niet. Pas toen alle geur weg was, werd hij rustiger. Ik ben daarom van mening dat het voor een dier beter is als er duidelijkheid is. Ze leven niet in het verleden. Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan de mand op te ruimen. En als er een pup komt dan lossen die twee het wel op.
Ach, sneu, Yvonne...
Te gek voor woorden, ik ken ook iemand die een hondenfluisteraar had ingeschakeld... het was bedoeld om de hond rustiger te maken voor de gedragstest die de volgende dag op het programma stond. Baasje wilde weten waarom de hond bang was van de vlag of zoiets. Ze had een heel rapport bij zich en wat ik er uit kon opmaken stond er vooral in wat er tijdens het "intake gesprek" was besproken..