Puppy en kat
Re: Puppy en kat
Geen reclame voor de Rabo. Gelukkig had je dat "ding" bij je, Andrea.
Wodka zal de boel wel verzachten.
Wodka zal de boel wel verzachten.
Wij hadden vandaag een hernieuwde kennismaking tussen kat en hond. Voor we op vakantie gingen begon het het een beetje te ontdooien. De kat had 5 dagen boven op mijn bed gelegen en kwam alleen beneden als het noodzakelijk was.
Ik vreesde, dat we na onze vakantie weer van voor af aan konden beginnen. Maar tot nu toe valt het mee, ze naderen elkaar tot op een halve meter en blijven in dezelfde ruimte, nu ligt de één op mijn schoot en de ander op de schoot van Gerrit.
Ik vreesde, dat we na onze vakantie weer van voor af aan konden beginnen. Maar tot nu toe valt het mee, ze naderen elkaar tot op een halve meter en blijven in dezelfde ruimte, nu ligt de één op mijn schoot en de ander op de schoot van Gerrit.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Willen zeker alletwee nog niet toegeven dat ze elkaar gemist hebben.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Ze zijn elkaar zomaar niet vergeten!
Leuk, ieder op een schoot. De kat was het alleen zijn zeker zat dat hij beneden bleef.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Dat lijkt dus gelukkig mee te vallen.
De kat heeft zich gerealiseerd dat het hondje een blijvertje is.
Strakjes saampjes op een schoot, zolang dat nog past.
De kat heeft zich gerealiseerd dat het hondje een blijvertje is.
Strakjes saampjes op een schoot, zolang dat nog past.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
N.a.v. Carla's vraag...
Ik had ook al een kat die niets van honden moest hebben toen Bobbie hier kwam. (ook de kinderen vond ze te druk) Uit voorzorg knipte ik steeds de scherpe puntjes van zijn nagels af. Maar goed ook, want Bobbie kon zo uit het niets een haal krijgen als hij alleen maar langs liep. Die oogjes zijn wel heel kwetsbaar... Na een jaar vond mijn kat de hond nog steeds niet leuk (en de hond vond het heel leuk om haar uit te dagen) Aangezien een vriendin van mij toen op zoek was naar een al wat oudere kat die goed alleen kon blijven, is ze toen naar haar verhuisd. Voor ons was dit toen een mooie oplossing, al had ze van mij best mogen blijven hoor. De kat was er maar wat blij mee!
Ik had ook al een kat die niets van honden moest hebben toen Bobbie hier kwam. (ook de kinderen vond ze te druk) Uit voorzorg knipte ik steeds de scherpe puntjes van zijn nagels af. Maar goed ook, want Bobbie kon zo uit het niets een haal krijgen als hij alleen maar langs liep. Die oogjes zijn wel heel kwetsbaar... Na een jaar vond mijn kat de hond nog steeds niet leuk (en de hond vond het heel leuk om haar uit te dagen) Aangezien een vriendin van mij toen op zoek was naar een al wat oudere kat die goed alleen kon blijven, is ze toen naar haar verhuisd. Voor ons was dit toen een mooie oplossing, al had ze van mij best mogen blijven hoor. De kat was er maar wat blij mee!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Hier drie katten de 2 heren katten kunnen het prima vinden met de honden maar zijn ook honden gewend maar de dame kat is tegenwoordig de bitch van de familie iedereen kan een haal krijgen ook de honden dus
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Haha, ja dat is herkenbaar. Wordt vast vervolgd! Camera in de buurt.
Lief hoor. Die Pip wordt idd al een echte smous.
Heb je het programma paint niet op je computer, is zo'n standaard programma. Je kunt de oogjes dan met de spuitbus zwart maken en zelfs met een potlood een tipje wit om er weer een glansje in te krijgen
Heb je het programma paint niet op je computer, is zo'n standaard programma. Je kunt de oogjes dan met de spuitbus zwart maken en zelfs met een potlood een tipje wit om er weer een glansje in te krijgen
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Ja, leuk! Ik kan er hier ook zo van genieten: de poes met de hondjes samen.
Het is alleen dat ik er meer van geniet dan de hondjes. Ik zie ze vaak denken - als ze heel dichtbij komt liggen - 'heb je dat vreemde poezenbeest weer'.
Maar als poes per ongeluk achter een dichte deur zit, is Vera de eerste die me dat duidelijk zal maken.
Maar als poes per ongeluk achter een dichte deur zit, is Vera de eerste die me dat duidelijk zal maken.
Heerlijk hè, dat we hier zo van kunnen genieten.
Ik bedoel: :wink2:
Mary heeft geen kat.
Je "moet" eens even in mijn fotoalbum kijken, Eva.
Dronken van geluk, Mary.
Dronken van geluk, Mary.
Nee, zo blijft een dakloze warm.