Een hond erbij?!
Re: Een hond erbij?!
DAt weet ik, maar zodra meneer zijn plichten heeft gedaan, hupsakee ballen er af. om deze reden mij ook in laten schrijven voor een reu, een nestje fokken zie ik niet zitten,maar hetliefst had ik een teefje,maarzo zijn de regels nu eenmaal en ik ga er vanuit dat een reu net zo liefis, met katten was het juist andersom had liever een katerje , dat had te maken met mijn siamees die bleef krols daar moest ook een nestje meegefokt worden was de afspraak toen nou ze is 3maal bij de kater geweest 3maal niets toen zei de fokster van mijn kat dat het niet meer hoefde ik had mijn best gedaan. omdat ik toen naar het ziekenhuis ging moest de sterilisatie even wachten gevolg een krolse kat die de oppaswegliet lopen en ja hoor prijs 9weken later 8halve siameesjes nou geef mij dan maar een kater, overigens komt na mijn kat vlaai geen kat meer in huis hij is nu 14jr mag van mij nog jaren mee maar eennieuwe kat Nee gr, hein
Er logeert hier een smouzenmeneer van bijna 13 jaar. Heeft 3 nesten gehad(1 bastaard nest) Heeft allebei zijn ballen nog. Dat geeft totaal geen problemen. waarom dan hupsakee de ballen eraf????????????????????????
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Ik ben ook wel benieuwd...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Ik heb nu voor de derde keer een reu.
Ik zou ook niet weten waarom die ballen eraf moeten.
Ik zou ook niet weten waarom die ballen eraf moeten.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Als er medisch niets mis is kunnen die toch gewoon blijven hangen?????
Inderdaad, waarom castreren?
Helaas is mijn Vincent gecastreerd (was medisch noodzakelijk), maar had het graag gehad dat hij nog in tact was geweest.
En waraom verplichting en dan hup eraf? Een reu kan tot hoge leeftijd een/ zijn eerste nest geven. Fusca's vader heeft dat bewezen door zijn eerste nest op 13 jarige leeftijd te geven .
Helaas is mijn Vincent gecastreerd (was medisch noodzakelijk), maar had het graag gehad dat hij nog in tact was geweest.
En waraom verplichting en dan hup eraf? Een reu kan tot hoge leeftijd een/ zijn eerste nest geven. Fusca's vader heeft dat bewezen door zijn eerste nest op 13 jarige leeftijd te geven .
oos had gisteren best zin in een 2de oeps nestje. Er liep een mevrouw met loopse teef in de polder. Moos er als een raket opaf. Mevrouw raakte in paniek , was de boel niet de baas. Ik kon een potloodventende meneer zonder problemen aanlijnen en mee nemen. Moest er wel om lachen.
De pa van Lies, Jutte, Jeltje en Bobbie is het nog niet verleerd.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
ja,met dat hupsakee, was ik wel wat vlug, we zien wel, wie weet, maar wij hebben vroeger een reu gehad die het presteerde om door de ruit te springen om even de teef van de buren te dekken, ook was hij soms dagen de hort op we woonden toen op een bovenwoning en met 9kinderen die steeds heen en weer liepen was hij zo weg , of hij sprongnet zolang tegen het traptouw tot de deur open schoot. wehadden op het laats een kalender waar op stond welk teefje er loops kon zijn vandaardie opmerking,maar hoop toch straks een leuke2e hond er bij tehebben groeten. Hein en het beestenspul.
Iedere hond is anders, het hoeft dus helemaal niet zo te zijn dat jullie pup een wegloper gaat worden, als dat niet zo is dan blijven de ballen er dus gewoon aan?
Mijn ervaring met twee reuen is dat zij nooit weg zijn gelopen of rijerig gedrag vertoonden.
Het was wel eens lastig op een strandwandeling dat de heren allerlei lekkers roken.
Maar dat is ook alles.
Het was wel eens lastig op een strandwandeling dat de heren allerlei lekkers roken.
Maar dat is ook alles.