Dat moet het zusje van Marcels Banjer zijn, die bij de fokkers is gebleven, zou Didi/Djodjo heten. Dus uit het nest Dorrit-Djurre.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Roos schreef:Sam zit met een ander 12 weken oud Smousje uit Huizen op cursus. Ik weet alleen niet hoe die heet! De andere smous is een stukje kleiner en heel anders al in zijn haren, maar luisteren dat die al kon!
Wat leuk dat er nog een smousje in het groepje zit.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
loes schreef:Dat moet het zusje van Marcels Banjer zijn, die bij de fokkers is gebleven, zou Didi/Djodjo heten. Dus uit het nest Dorrit-Djurre.
Nee dat kan niet, pup is een hij. Hij komt uit het nest uit Huizen, woont nu bij nieuwe eigenaar in Boxmeer!
Ik heb zojuist besloten om naar een andere school te gaan. De les was interessant maar de groep te groot en ik vond het te rommelig. Dan besteed ik die 94 euro beter aan een school iets verder weg.
Je begrijpt het verkeerd, ik bedoel hetzelfde, die komt wel uit datzelfde nest inderdaad.
Ik weet het gewoon niet, ik hou al niet zo van cursussen, maar is het normaal dat je eigenlijk geen persoonlijke aandacht krijgt? Alleen de kom hier oefening, hield ze hem even vast maar goed hij loopt veel los en hij komt altijd dus dat was een makkie!
KC Culemborg heeft ook andere hondensporten Eva. Niet alleen flyball.
Zij deden overigens afgelopen zondag ook mee met de Royal Canin Challenge.
Ik heb ze daar gezien, en zie dat het ook op hun site staat vermeld. https://kcculemborg.nl/
Lijkt me toch wel prettigen als je iets meer bij jou in de buurt zit. Zeker met de winter straks voor de deur.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Roos schreef:Je begrijpt het verkeerd, ik bedoel hetzelfde, die komt wel uit datzelfde nest inderdaad.
Aha, Daan, die nu met de fantastische naam Bril door het leven moet.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
H K Jelle 13-5-2004
Ik kan het niet navragen, want ik heb nu denk ik toch wel definitief besloten om daar niet meer heen te gaan en te mailen om mij af te melden. Ik heb de naam ook niet helemaal goed gehoord, dit is in ieder geval hun 3de smous.
loes schreef: Aha, Daan, die nu met de fantastische naam Bril door het leven moet.
Wat een rare naam Bril....hoe komen mensen daaaaaaaar nu op
Twee mooie zwarte randen om de ogen? Ik vind het ook te apart
Van die witte uilenoogranden, maar die verdwijnen gewoon.
H K Jelle 13-5-2004
loes schreef: Aha, Daan, die nu met de fantastische naam Bril door het leven moet.
Je meent het!!! Het moet niet gekker worden
Jose, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
loes schreef:
Aha, Daan, die nu met de fantastische naam Bril door het leven moet.
Maar goed dat die naam niet op de stamboom komt.
Jose, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Vanochtend de eerste les gehad met Lonka bij Martin Gaus Rotterdam. Vond het leuk en leerzaam. Goed gevoel aan over gehouden.
Heel veel oefeningen: let op/staan/zit en blijf/aan de riem lopen/komen/apporteren, maar ook aandacht voor het laten aanraken (ook door vreemden) en de verzorging. En om niet gelijk op de voerbak te duiken.
Apporteren zie ik wat somber in. Ze komt wel braaf terug, maar het speeltje laat ze fijn liggen
Nu thuis (en buitenshuis) verder oefenen. Maar voorlopig is ze helemaal gevloerd . Wel even lekker rustig.