Wandeling Herperduin

Maak hier een afspraak of doe verslag! Ook de plaats voor tips over geschikte wandelgebieden en routes.
gerrymoerkens

Re: Wandeling Herperduin

Bericht door gerrymoerkens »

Beterschap met je schoonvader, Barbara.
Het was een super mooie wandeling, ik heb echt genoten van de prachtige omgeving. Net zag ik de foto waarop Peb bloedfanatiek in het water springt, super leuk aangezien ze normaal heel nuffig elk plasje ontwijkt. Wie weet gaat ze zwemmen toch nog leuk vinden :smile: Nogmaals bedankt voor het organiseren Jose.

Barbara

Bericht door Barbara »

Dank Gerry! Het gaat al een klein beetje beter met mijn schoonpa.hij heeft gelukkig minder pijn.

Mijn kids en vooral Eline vonden Pebbels ook super schattig! Echt leuk dat ze ging zwemmen! En nu is ook ons wachten beloond met straks een super mooie en lieve pup van Stijnke! We zijn zo blij!

sammydesmous

Bericht door sammydesmous »

Vandaag zijn we weer naar de Herperduin geweest. Sammy dacht bij het uitstappen van de auto dat er weer een smouzenwandeling zou zijn, zo enthousiast was ze. Tot haar grote verbazing kwamen we inderdaad al vrij snel 2 honden tegen die ze herkende als smousjes. Je kent ze vast wel Charlotte ;) Het bleken Sjuulke en haar zoon Tibbe te zijn. Ze hebben even samen gespeeld en zijn toen ieder ons eigen weg weer gegaan. Leuk hoor zo'n ontmoeting. En nog half zusje ook. :yes2:

José Sammy & Lieveke :dog: :dog:
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)

Erna

Bericht door Erna »

Leuk zo'n ontmoeting José.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Maureen

Bericht door Maureen »

Hé, nog meer ontmoeting op Smousgebied..... :)
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )

Charlotte

Bericht door Charlotte »

Ik had zo gehoopt dat zij ook mee zouden wandelen de vorige week.
Ik heb ze proberen te bellen, maar kreeg ze niet te pakken.
Ook blijken ze een ander e-mail adres te hebben.

Maar heel leuk dat jij ze gisteren gezien hebt, José.

Hoe was Tibbe?
Charlotte

Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje

Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie

Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver

sammydesmous

Bericht door sammydesmous »

Ja jammer dat je ze niet te pakken kreeg, misschien vakantie.
Tibbe was vrij groot zei ze zelf al, donkerder van kleur dan zijn mams. En volgens mij ook een hardere vacht. Sammy en Sjuulke hebben even gespeeld. Tibbe deed niet mee.

José, Sammy & Lieveke :dog: :dog:
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)

Gesloten