Zie hier een sfeerimpressie van het bos/park aan het eind van de straat waar wij dagelijks wandelen. Wij wandelaars vinden het hier erg fijn; van heinde en verre komen ze hier naartoe om te lopen. Gelukkig is het nog steeds losloopgebied. Over de plannen van 2 jaar geleden om hier een aanlijngebod te gaan hanteren, horen we ze niet meer. Protesteren heeft dus kennelijk wel eens zin... http://www.buitenplaatsbeeckestijn.nl/s ... sie-tuinen
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Ik ken Beeckestijn goed. Ik kom uit IJmuiden en heb er in mijn middelbare schooltijd veel gewandeld. Prachtig gebied. En hoewel ik vaak in IJmuiden en omgeving ben, ga ik er eigenlijk nooit meer naar toe. Ook niet naar het strand. Stom eigenlijk
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Ik kom oorspronkelijk uit Santpoort-Zuid en zat op het Kennemer Lyceum in Overveen. Zat het Ichtus vroeger niet op 2 locaties; 1 in IJmuiden en 1 in Driehuis? Nu zit alles in Driehuis.
Laatst gewijzigd door Martine op 20 nov 2011, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
wat heeft dit met wandelen van doen,Martine? wel bij de les blijven, Geintje !!!! groeten van Hein.Zo ik ga nu naar bed morgen vroeg er uit even wandelen met Lobke , en daarna naar het ziekenhuis voor de scan ,dus tot horens.Hein.
Even raden vijftig mensen? endie wandelen natuurlijk allemaal ik ben nog steeds bij de les groetjes Hein. ga nu even wandelen met Lobke, heb nog een hoop te doen groeten.