Charlotte schreef:Stien is dan nog loops.
Moet nog even kijken of ik dan evt. alleen met Guusje kom.
Dat hoor je nog wel, José.
We wachten af. Het zou leuk zijn als je mee kan. Tot nu toe nog niet echt veel aanmelders. Het loopt niet storm. Er gaat een stel van de wachtlijst en een stel geïnteresseerde mee. Altijd leuk.
José Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Jeanette schreef:Wij laten het afweten...de dag erop gaan een week naar Schiermonnikoog en dat wordt dan wel een beetje veel.
Volgende keer vast weer van de partij!
Lekker naar Schier. Heerlijk, geniet ervan.
Stella schreef:Als het goed is heeft Stijnke dan een werpkist vol pups liggen. Die laten we niet alleen.
Dat is toch veel leuker dan een wandeling.
Wanneer is ze uitgeteld?
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Als het 63 dagen is, zou het 30 of 31 augustus moeten worden. Maar wordt het echt een flink nest, dan kan ik me voorstellen dat ze er een dag of wat eerder uit willen vanwege ruimtegebrek
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Ik wil wel graag mee wandelen maar mijn hielspoor aan mijn linker voet is over. Nu heb ik het aan mijn rechtervoet. Heel fijn! Maandag een afspraak bij de Maartenskliniek. Eens kijken wat ze daar adviseren. Hoe lang duurt de wandeling Jose ? Anders strompel ik wel mee hoor. Het lijkt me zo leuk om mee te lopen. Gerry
Wandeling is niet zo vreselijk lang. Ik denk in het geheel zo'n 11/2 uur. Er is daar bos en zandduingebied en een grote waterplas waar de honden lekker kunnen rauzen in en om het water. Zou leuk zijn als je mee kan wandelen. Is alweer een tijdje geleden dat we elkaar gezien hebben. Vervelend dat je nu hielspoor aan je andere voet hebt. Je zou misschien eens kunnen denken aan shockwavetherapie bij Kliniek van der Veen bij ons in het dorp. Ik heb het voor mijn rug-en schouderklachten waar ik al heel lang last van heb en heb er heel veel baat bij. Ben nu op het ogenblik pijnvrij na lange tijd. Is ook voor hielspoor.
José, Sammy & Lieveke
Bedankt voor de tip als ze bij de Maartenskliniek niks weten ga ik dat proberen. Ik ga gewoon meelopen 31 augustus ik zie wel of het lukt. Gerry en Pebbles.
Klinkt als de behandeling die ik gehad heb voor m'n achillespeesontsteking, met een niersteenvergruizer. Maar het werkte prima en dankzij m'n steunzooltjes is het ook niet weer terug gekomen.....Sterkte Gerry!
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Klopt Maureen, daar worden ze ook voor gebruikt is mij verteld. Ik vind het een uitkomst die behandelingen. Fijn dat het jou ook van je achillispeesontsteling heeft geholpen. Leven met pijn is niet fijn.
José Sammy & Lieveke
gerrymoerkens schreef:Bedankt voor de tip als ze bij de Maartenskliniek niks weten ga ik dat proberen. Ik ga gewoon meelopen 31 augustus ik zie wel of het lukt. Gerry en Pebbles.
Ha leuk ik zet je erbij op de lijst.
José, Sammy & Lieveke
(Bij hielspoor en achillespeesproblemen kun je ook denken aan een vitamine K2 tekort, waardoor je op allerlei plekken een verkalking kunt krijgen... Maar dat zal nog niet algemeen bekend zijn. Vitamine K2 is één van de drieling, samen met D3 en A. Heb ik uit mijn boek "Vitamin K2 and the calcium paradox" begrepen.)
Hoi José, bij deze meld ik me ook aan samen met mijn 2 kids! We zijn vannacht terug gekomen van onze vakantie in Italië. Loop dus enorm achter op net forum. Ik verheug me erop heel veel smouzen en natuurlijk mensen op het forum te ontmoeten!
Barbara schreef:Hoi José, bij deze meld ik me ook aan samen met mijn 2 kids! We zijn vannacht terug gekomen van onze vakantie in Italië. Loop dus enorm achter op net forum. Ik verheug me erop heel veel smouzen en natuurlijk mensen op het forum te ontmoeten!
Leuk dat jullie meegaan. Ik zet jullie erbij op de lijst.
José, Sammy & Lieveke
Denk dat het ons dit keer ook lukt José.
Alleen Bert wandelt mee, met 1, 2 of 3 smouzen.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Laatst gewijzigd door sammydesmous op 31 aug 2014, 09:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Dank je. Jullie ook een hele fijne dag vol met gezonde puppy's.
José Sammy & Lieveke