14 juni Wandeling in Heerde

Maak hier een afspraak of doe verslag! Ook de plaats voor tips over geschikte wandelgebieden en routes.
Desi

Re: 14 juni Wandeling in Heerde

Bericht door Desi »

Ze hebben zondag meegelopen met de wandeling in Heerde. Ze komen uit Wapenveld, gem Heerde :dog: :dog: En Juul nam heerlijk eigen initiatief tijdens de wandeling! :crazy: De uitgestippelde route was te kort vond madam! :P

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Fam. Santing uit Wapenveld, daar woont kleine dappere zus Juultje !!!!
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Alma

Bericht door Alma »

o.k. geen forumlid. Fijn dat jullie me hebben bijgepraat :-))

groetjes, Alma

rini

Bericht door rini »

Anja, ik heb op de wandelagenda gekeken en daar zag ik dat er nog geen datum voor de jaarlijkse smouzenwandeling in Heerde.

Het is voor ons de enigste wandeling waar we bij kunnen zijn en het zou jammer zijn als die niet door zou gaan!
Afbeelding

Desi

Bericht door Desi »

Rini, ook wij hebben dit jaar niet zoveel meegewandeld als andere jaren, alleen Heerde en Drenthe. Helaas konden we de andere weekenden ook niet. Een datum voor de volgende smouswandeling in Heerde heb ik nog niet geprikt. Hij komt er beslist wel, ik denk dat het weer mei/juni zal worden netzoals dit jaar. In april komt het ons niet zo goed uit, omdat we dan ook al weer verscheidene weekends gepland hebben met de camper, o.a. het camperweekend met honden op het Erkmeerderstrand. Er waren daar dit jaar ong. 40 campers met ong. 70 honden van verschillende rassen. Volgend jaar is het het eerste lustrum, er komen dan waarschijnlijk nog meer honden, die het gehele weekend allemaal loslopen!

rini

Bericht door rini »

We wachten het af.
Afbeelding

Gesloten