pas op voor de hond.

Dierenverhalen
corrie

Re: pas op voor de hond.

Bericht door corrie »

Hier komt niemand zomaar binnen. Niet dat ze aan zullen vallen ofzo. Elke gast , ook de niet welkome, wordt luid blaffend en kwispelend begroet.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam

Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje

H.v.witzenburg

Bericht door H.v.witzenburg »

Zo net een raar telefoontje, ik moet mijn gordijnen aan de straat kant dicht doen ,werd niet gezegd waarom, vreemd misschien te maken met de inbraak bij de buren? ben genijgd om vanavond maar de verlichting aan te latenin de tuin, morgen maar eens kijken voor een andere telefoon ,een met nummer weergave . dan neem ik alleen nog op als ik weet wie er beld. de buren laten nu ook verlichting branden onze straat is nog al donker. groeten Hein.

Mary

Bericht door Mary »

:scratch: Volgens mij ging ik dan echt niet meer naar bed.
Telefoon en fototoestel in de aanslag.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)

Martine

Bericht door Martine »

Licht aan is sowieso altijd verstandig. Weet je wel wie de beller was? :scratch: Gelukkig heb je je waakteckel!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

H.v.witzenburg

Nee wie er gebeld heeft weet ik niet, het licht is weer uitbij deburen, bij mij brand het nog mijn tijd schakelaar heb ik er tussen uit gehaald die moet opnieuw ingesteld worden,nu laat ik de verlichting gewoon aan, zal de buurvrouw wel fijn vinden.morgen ga ik andere verlichting ophangen de gordijnen blijven open kan er niet bij de caviakooi staat in deweg en om een gordijn te sluiten vind ik onzin.groeten van Hein Ps lobke zit nog steeds bij de cavia,s te wachten .

ewhuitema

Bericht door ewhuitema »

apart!

H.v.witzenburg

Lobke is heel de nacht bij de cavia,s gebleven, nuikachter de com zit en na haar eerst uit gelaten heb is ze lekker even onder het dekbed gekropen. nog geen nest .Lobke komt net met mijn dekbed de kamer in kruipt er onder kop net zichtbaar en waakt weer bij de cavia,s . straks maar even mijn nieuwe dek bed pakken uit de kast, lobke mag wel blijven liggen die super waakhond. groeten Hein. :dog:

H.v.witzenburg

Mary ben lekker gaan slapen alles op slot tuinspade achter de deur, je weet maar nooit en tuinverlichting aan niets gehoord heerlijk geslapen wel koude voeten nu Lobke bij de cavia,s lag te waken die lieve waakhond van mij gr.Hein :truste:

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Onze borden met waakhonden en de tekst..'Het is verstandig eerst aan te bellen' ..helpt echt.
Gisteren reed een bus ons pad op...we liepen net het bos in met de honden.
Luid getoeter en de heer in kwestie kwam de bus niet uit.. :mrgreen: ..reden...eventuele honden.
Hij wilde ons huishoudelijke aparaten en/of gereedschap aansmeren. Weg ermee!!!
Vorig jaar was er een invasie van mannen die graag de schoorsteen wilden vegen of ons pad verbeteren.
Ook figuren die ons dak willen ontmossen rijden zo je pad op. Ik heb het er niet zo op.

Hier in de buurt wordt nu zomaar aardig wat gestolen. Smeedijzeren hek op een parkje verderop is 'weggewandeld'...in één van de zomerhuisjes is ingebroken. Gisteren twee auto's op de parkeerplaats opengebroken. Politie had het niet doorgegeven aan SBB. Overal lagen glassplinters. Lex heeft het zo goed mogelijk geveegd, maar die dunne splinters op een parkeerplaats waar veel honden lopen... :bibbers:
SBB zou nog eens kijken..misschien kunnen ze een veegmachine lenen.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Martine

Bericht door Martine »

Toch wel heel brutaal; zomaar je tuin inrijden...
Gelukkig heb je je pitbulls! :grijns:
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

H.v.witzenburg

Foto bij de voordeur hangen van een rotweilerpuppy met tekst ik ben nu 2 jaar, heeft mijn zus in amsterdam werkt prima word niet meer aan gebeld door vreemden, ze heeft ook een cassette opname met een grommende rotweiler die speelt automatisch af als de bel gaat! ben me de laatste keer rot geschrokken. maar als men binnen wil komen ze toch, in maasland hadden ze de hond dood geslagen het hondje een cockerspaniel vonden ze dood achter de bank de knuppel er bij gewoon veilige sloten en een wakkere buurt. meer op elkaar letten in de goede zin gr hein en Lobke dienog steeds dewacht houd bij de cavia,s lekker diertje toch die lobbekop.

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Bah, wat een akelige en vreemde zaken!

Hein, ik had toch even de politie gebeld. Raar, hoor!

"Het is verstandig eerst aan te bellen" :hihi: En Rotweiler-gegrom! :o
Afbeelding

H.v.witzenburg

Politie is gebeld , die hebben vannacht rond gereden er waren meerdere telefoontjes binnen gekomen ook vanwege de inbraak bij de burengr hein

Ariënne

Bericht door Ariënne »

:thumbsup: Hopelijk wordt het weer rustig. :roll: Inderdaad niet verkeerd om een waakhond te hebben.
Afbeelding

Charlotte

Bericht door Charlotte »

Akelig hoor, al die inbraken of vreemde mensen die aan je deur komen. :bibbers:
Charlotte

Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje

Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie

Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver

Saartje

Bericht door Saartje »

Bah al die inbraken,je bent haast verplicht van je woning een fort te maken :boos:

H.v.witzenburg

vannacht is er bij tweeauto,s de voorruit ingeslagen en hebben ze rotte eieren naar binnen gegooit dus weer gewoon de tuinverlichting aan, de wijkagent vond dit een goed idee de hele hoek is verlicht er wordtvannacht weer rondgeredendoor de politie helaas hebben we hier zoveel brede stegen dus ze zijn zo vertrokken. nu ik wacht maar af en Lobke waakt groetjes hein.

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Gezellige boel. :o
Afbeelding

Gesloten