Rex...

Over de hond, die (alleen nog) een plek in je hart heeft.
Martine

Re: Rex...

Bericht door Martine »

goede vriend Marcel, ik ga me er weer eens tegenaan bemoeiien (met natuurlijk weer de beste bedoelingen) :peace:

Is het niet een geweldig idee :thumbsup: om die dag je portemonnee met je bankpas thuis te laten, en bijvoorbeeld alleen 20 euro mee te nemen om wat te kunnen eten en drinken?
Ik denk je inmiddels redelijk goed te kennen, en weet gewoon zeker dat je op die beurzen een onbeschrijfelijke drang zult voelen om persé iets aan te willen schaffen, wat het dan ook is... (geloof me nou, ik ken dat gevoel, heb ik zelf namelijk ook. Daarom vermijd ik dat soort beurzen; die blijken achteraf altijd handenvol geld te hebben gekost...) Je hebt zelf diverse malen aangegeven dat je het niet breed hebt, en wat heb je er nou aan om nu al geld uit te gaan geven voor iets wat misschien wel een jaar ongebruikt in de kast blijft liggen? (als de pup eenmaal komt, is hij nog heel klein en past hij echt niet het tuig wat je voor hem hebt aangeschaft denk ik...)
Maak die dag gewoon veel foto's, ook van de leuke spulletjes; dan kan je ernaar kijken zo vaak als je wilt, zonder dat je er geld aan uit hebt gegeven... :idee:
Ik weet dat het leuk is om te kopen, maar je hebt het geld toch niet voor het oprapen?

groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Dat is een goed idee van die foto's! Kun je evt. later ook nog kijken of je iets tweedehands kunt kopen van wat op je verlanglijstje staat.

En aan je fiets klussen! :thumbsup: Goed dat Mary altijd zo wakker is! :hihi:

Ja, leeg blijft het nog wel even.
Afbeelding

loes

Bericht door loes »

Hoe ga je eigenlijk dan naar de Winner? Op de fiets?
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

marcel

Bericht door marcel »

ja als ik naar de winner ga! dit hankt nog af wat voor weer het wort,als het knap weer is ga ik naar rotterdam op de fiets en x ik maandag weer terug.als het te hard waait of het weer vald slecht in dat wiekand ga ik al heel vroeg met de trein naar de winner om optijd de smousen te zien en ga ik er een mooie dag van maken maar ik koop niets hoor dat geld krijg ik denk ik wel niet.iemand doet mijn finansie hier kan ik zelf niet bij,als ik iets nodig heb moet ik een mailtje sturen zij spaart voor en voor de hond natuurlijk
gr marcel

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Lekker handig...iemand met de hand op de knip ;)
Maar duimen voor lekker weer Marcel :thumbsup:
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

renske

Bericht door renske »

Een goede tip om een vast bedrag mee te nemen naar de Winner!
Hoe vaak ik niet achteraf denk, oeps :oops:.

Een tuigje zou ik nog niet kopen. Voor een pup kan een halsbandje heel handig zijn en een tuigje moet echt goed zitten. Ieder hondje is anders, dus zonder de hond kun je eigenlijk niet een tuigje kopen, of je moet de maten vooraf opgemeten hebben.

marcel

Bericht door marcel »

en een tuigje moet echt goed zitten. Ieder hondje is anders, dus zonder de hond kun je eigenlijk niet een tuigje kopen, of je moet de maten vooraf opgemeten hebben.
ik denk dat je een beetje laat komt met dit berichtje wand hier heb ik al lang over nagedacht,laat alles maar aan me over hoor ik weet het echt wel maar toch bedakt dat je het meld
gr

Erna

Bericht door Erna »

Alleen kijken is ook leuk hoor Marcel. Dat van die foto's maken is een goed idee, en misschien kan je ook pen en papier meenemen om het een en ander op te schrijven. b.v. Het merk van iets, en waar je het later eventueel kan kopen of bestellen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

marcel

Bericht door marcel »

weet je ik vandeweek in de winkel toen kwam ik die mensen tegen van rex zijn broer,zij had het gehoord van andere mensen dat mijn hond was overleden.en zij ging zo in gesprek met mijn hoe of dat nou kon.dus vertelde ik zo het hele verhaal en wat blijkt haar hond heeft exakt hetzelfde wat rex ook had zakken door zijn poten dus de da had wel gelijk dat het ervelijk is.nou zij ik tegen haar berijd je maar voor straks staat hij er helemaal niet meer op en dan is het gebeurt.ze moets er ff niet over denken maar weet wel dat het eraan komt.
gr marcel

loes

Bericht door loes »

Marcel, 13 jaar is voor een grotere hond toch een vrij normale leeftijd om te overlijden. Natuurlijk worden sommige honden wel wat ouder, maar er zijn er ook zat die die 13 lang niet halen.
Als je de verhalen van de overleden smousjes leest, zie je hetzelfde beeld, de honden kunnen niet meer lopen, zakken door hun achterpootjes, vallen om. Sommige eigenaren gaan zo ver dat ze de hond nog heel lang naar buiten dragen voor hun behoeftes wat natuurlijk met een kleinere hond wat makkelijker is.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

Mary

Bericht door Mary »

Het overlijden is dus erfelijk.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)

marcel

Bericht door marcel »

oo dat is dus ook onder de smousen zo

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Ja hoor Marcel.
Je hebt allerlei ouderdomskwalen.
Wat Rex had is niet zo buitengewoon. Het ging alleen zo snel hè....
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Gesloten