Uiteindelijk zijn we ook eerder weggegaan, we kegen op een gegeven moment onze boekjes terug. Maar de tasjes voor de honden kregen we niet. Jammer dan, dan maar geen tasjes voor de honden. Toen ze zagen dat we echt weggingen kregen we alsnog BIJ HOGE UITZONDERING de tasjes. Wat een gunst hé! Zat wel een heel leuk ding voor Lisa in trouwens.Mary schreef:Maar dan niet wegmogen na dat eindeloze wachten had ik toch niet gepikt.
Als het een niet volgens de regels kan, dan de rest ook maar niet.
Zonder boekjes kan je geen wedstrijden lopen, die moet je altijd inleveren. Dus zolang je die niet terug hebt moet minstens één teamlid blijven tot het einde. We blijven trouwens altijd, veel te leuk om naar de finalerondes te kijken.
Ergens snap ik het ook wel, want als teams die uitgelopen zijn weggaan dan is het voor de nog lopende teams niet leuk dat alles om hen heen afgebroken wordt.
Ben wel een beetje gesloopt na deze week.
We waren vorige week al veel weggeweest, toen er onverwacht nog voor de vrijdag een vrijgezellefeest voor mijn schoonzusje werd georganiseerd. Was heel gezellig, zijn naar de Japanner geweest. Daarna ging het feest nog verder, maar ik ben naar huis gegaan, moest zaterdag al om 600 uur mijn bed uit.
Na de flyball hadden we een BBQ met feest van onze coach die 50 jaar werd. Zondagochtend liep ik al om 800 uur weer bij de club waar ik de hele dag in de weer ben geweest.
Ik heb vanochtend uitgeslapen tot 10.30 uur.
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Ben er nu weer helemaal, heb net een stuk gefietst met Lisa.