Fietsen
Re: fietsen
Wij hebben geen fietsmand. Rosa loopt met gemak 10 km mee met de fiets. Moet alleen zo nu en dan wat water, dat vergeet ik nog wel eens mee te nemen. De laatste keer op mijn buik met een crog van Klaas water uit een brede sloot geschept!
Heel in het begin hadden we fietsmanden, maar onze honden lopen ook altijd naast de fiets. Maar in druk verkeer en met een oudere hond of als het warm is, is een mand natuurlijk een uitkomst.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Wij hebben een fietskar. Een gewone waar ook kinderen in zitten. Ze zitten met een gordeltje vast. De dames vinden het heerlijk. Ook deze is goed in te klappen met de wielen eraf. Wij zijn hier heel blij mee.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Ook hier een fietskar, maar onze hond hing er altijd uit omdat hij vooruit wilde kijken. Zou dus lekker een mand voor voorop nemen. Of zo'n geinige bakfiets van Batavus.
Maar dan niet even snel het hoekje om.
Mooi hoor. En dan met een accuutje.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dit is een Gazelle... ; wel handig deze, want als de bak niet in gebruik is, klap je hem dicht. Mijn Amsterdamse zusje doet alles op haar bakfiets van de Fietsfabriek; voorin zit een stoel voor Blue gemonteerd en bij slecht weer krijgt meneer een afdakje over zich heen. Ik fiets veel te weinig moet ik bekennen; en als ik al fiets zijn het rondjes hier door het bos. Ik heb mijn elektrische fiets al bijna een jaar niet aangeraakt omdat hij een lekke band heeft; die fiets is te zwaar om in de auto te tillen en naar de fietsenmaker te brengen. In de schuur achter staat mijn normale fiets met alle aansluitingen voor de springer en fietskar daaraan vast. Die moet ik binnenkort toch tevoorschijn halen, want degene die deze zomer op Bobbie en het huis komt passen, fietst graag met de hondjes. Dan zal ik gelijk eens kijken of ik fietsen nu wel leuk vind...Nescia schreef:Of zo'n geinige bakfiets van Batavus.]
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Moet jij eens zien...... als zo'n slanke jonge meid met zo'n leuk hondje voorbij komt fietsen.Martine schreef:......... Dan zal ik gelijk eens kijken of ik fietsen nu wel leuk vind...
Alle Tarzans meteen verkocht.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
tsuurlijk...
Martine , ze hebben zulke mooie slanke fietsbroeken en shirtjes!Wat zal je shjans hebben als je op de pedalen trapt!
-
Het ziet er toch sportief uit en daar houden ze wel van hoor dus wie weet krijgt Bobby binnenkort een baasje erbij.
José, Smmy & Lieveke
José, Smmy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Misschien volgend jaar; ik ben dan wel lekker afgevallen, maar nog steeds wat te zwaar. Ik wil doorgaan tot m'n BMI in orde is. (die moet nog 3 punten omlaag) Maar nu eerst de zomer...!
3 dat is nix hoor
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Nee, nog een kilo of 6; dan ben ik uit de gevarenzone volgens de hartstichting.
Als ik al zo'n eind heb afgelegd, wil ik eigenlijk ook wel gaan voor de finish...
Maar... na de zomer.
Als ik al zo'n eind heb afgelegd, wil ik eigenlijk ook wel gaan voor de finish...
Maar... na de zomer.
De ingreep zal toch ook wel gewicht in/uit de schaal leggen ?
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Een pauze inbouwen is zo gek nog niet. In het najaar begin je weer met frisse moed aan het laatste stukje van je afvalrace.Martine schreef:Nee, nog een kilo of 6; dan ben ik uit de gevarenzone volgens de hartstichting.
Maar... na de zomer.
Wij hebben vandaag heerlijk een paar uur gefietst.
Lisa in de kar, naast de fiets aan de springer, en los waar het kon.
Wij hebben hier veel en mooie fietspaden. Dus door bos, maar ook door leuke stukken van een wijk waar we nog nooit geweest waren.
Via het winkelcentrum van Almere Buiten weer terug. Even bij de viswinkel gestopt voor een haringkje. Ieder twee, Lisa heeft daarvan ook haar deel gekregen.
Ze lust alles, ook de uitjes die je per ongeluk op straat laat vallen worden door haar opgegeten.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Dat weet die visboer niet hoor. We hebben het lekker buiten opgegeten. Lies mag daar natuurlijk niet naar binnen toe.Eva81 schreef:Die Lisa houdt dus ook van een haring mét uitjes keek de visboer niet raar op....Erna schreef:Martine schreef:Even bij de viswinkel gestopt voor een haringkje. Ieder twee, Lisa heeft daarvan ook haar deel gekregen.
Ze lust alles, ook de uitjes die je per ongeluk op straat laat vallen worden door haar opgegeten.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
En we blijven gewoon gezellig fietsen!