Spelen met andere honden
Spelen met andere honden
Op het middag rondje kwamen we twee Dobermans tegen. De ene dame kende Stapper al. Feest.....lekker rennen en rauzen. De heer, een forse complete man, werd gelijk aangelijnd. Ik gooide Stapper al los en riep, doe maar los hoor !!!
Hele spul spelen en rennen.
Bij het afscheid hoorde ik de mevrouw van de grote reu zeggen, zie je wel dat hij sociaal kan zijn. Ha, ha.......ik bere trots, dacht, ja mevrouw, wel met onze Stapper de super smous. Altijd vriendelijk hè. Hoe groot, klein, teef of reu...maakt die Stappemans niks uit.Hij is blijkbaar helemaal niet bedreigend. Toch leuk. Onze eerste reu had dat ook. Is dat des smous ??? Ten minste de reuen???
Hele spul spelen en rennen.
Bij het afscheid hoorde ik de mevrouw van de grote reu zeggen, zie je wel dat hij sociaal kan zijn. Ha, ha.......ik bere trots, dacht, ja mevrouw, wel met onze Stapper de super smous. Altijd vriendelijk hè. Hoe groot, klein, teef of reu...maakt die Stappemans niks uit.Hij is blijkbaar helemaal niet bedreigend. Toch leuk. Onze eerste reu had dat ook. Is dat des smous ??? Ten minste de reuen???
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Jeanette fijn dat Stapper zo is, Lisa heeft dat ook. Ik heb haar nog nooit horen grommen, laat staan zien bijten. Ze weet niet wat dat is. Maar het kan ook anders hoor. Onze vorige smous Tirza was niet zo makkelijk, die vloog met het grootste gemak een andere hond naar de keel. En het maakte haar heus niet uit of de hond veel groter was.
Dat was niet altijd prettig wandelen met haar. Dus ook teefjes kunnen vervelend uit de hoek komen.
Groetjes, Erna.
Dat was niet altijd prettig wandelen met haar. Dus ook teefjes kunnen vervelend uit de hoek komen.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Dat was gezellig!
Heb je nog gemerkt dat Vera speciaal een stinkparfum opgedaan had? Ze had in iets groens èn vies gerold. Wat dat nou was?!
Ze lijken op de foto's wel een flink aan elkaar gewaagd stel. (Snel geplaatst Jeanette!) Maar Vera vond het nodig Stapper even te laten merken, dat ze niet héél erg onder de indruk van hem was.... Terwijl ik hem zelf toch een zeer charmante vrolijke kerel vind!
(Ja Lex natuurlijk ook!)
Bedankt voor de fijne middag!!
Heb je nog gemerkt dat Vera speciaal een stinkparfum opgedaan had? Ze had in iets groens èn vies gerold. Wat dat nou was?!
Ze lijken op de foto's wel een flink aan elkaar gewaagd stel. (Snel geplaatst Jeanette!) Maar Vera vond het nodig Stapper even te laten merken, dat ze niet héél erg onder de indruk van hem was.... Terwijl ik hem zelf toch een zeer charmante vrolijke kerel vind!
(Ja Lex natuurlijk ook!)
Bedankt voor de fijne middag!!
Ha ha, nee geen vieze groene dingetjes gezien hier en welke vacht dan ook
Ja, genoeg charmante kerels hier
Veertje weet wat ze waard is. En zo hoort het ook wel hoor. Een reu mag zich best wat bescheiden opstellen. Maar het scheelde niet veel. Kun je wel zien op de foto's.
Zonde dat de batterijen leeg waren. Volgende keer maar weer een kans.
Ja, genoeg charmante kerels hier
Veertje weet wat ze waard is. En zo hoort het ook wel hoor. Een reu mag zich best wat bescheiden opstellen. Maar het scheelde niet veel. Kun je wel zien op de foto's.
Zonde dat de batterijen leeg waren. Volgende keer maar weer een kans.
Echt helemaal heus waar....er is maar een echte mooie lieve eerste liefde.....tante Desi
Maar ja, je weet het met die kerels...ben je even uit zicht ...hup , komt er zo'n leuk staartje langs............
Maar ja, je weet het met die kerels...ben je even uit zicht ...hup , komt er zo'n leuk staartje langs............
Wij zijn vandaag bij Hellendoorn in het losloop gebied wezen wandelem. Heel leuk! Ook voor de club alleen bij het horeca restaurant dat aangegeven was in het boekje mag de hond niet me naar binnen!! :twisted: Allleen op het terras. Vanocjhtend zat het het verwarmde terras al vol! Hoe moeten wij daar bij met 30 smousjes en baasjes??
Dus verder zoeken naar horeca bij een leuk losloopgebied!
Dus verder zoeken naar horeca bij een leuk losloopgebied!
Er wordt nog wel af en toe gespeeld, maar voornamelijk toch lekkere tukjes gedaan door onze logé Dieuwertje. Zie fotoalbum.
Ze trekt het nog allemaal prima.
Morgen gaat ze weer naar haar eigen huis. We zullen haar weer missen.
Het ouwe wijfie, straks in maart 17 jr.
Ze trekt het nog allemaal prima.
Morgen gaat ze weer naar haar eigen huis. We zullen haar weer missen.
Het ouwe wijfie, straks in maart 17 jr.
Re: Spelen met andere honden
Vanmiddag Bente op bezoek gehad.
Pup van de kennis met zeven Berner Sennen (kwart New Foundlander)
Kleine Bente is bij mams, paps en opa gebleven.
Wat een lekker ding.
Stapper zag haar ook wel zitten.
Pup van de kennis met zeven Berner Sennen (kwart New Foundlander)
Kleine Bente is bij mams, paps en opa gebleven.
Wat een lekker ding.
Stapper zag haar ook wel zitten.
Ik ben gek op Berners, onze dierenwinkel hier op de hoek, had er twee, maar moest er helaas 1 van de zomer laten inslapen.
Het enige nadeel is dat ze niet zo oud worden als de gemiddelde smous.
Was ze even groot als Stapper, nu ze nog pup was?
groet, Martine
Het enige nadeel is dat ze niet zo oud worden als de gemiddelde smous.
Was ze even groot als Stapper, nu ze nog pup was?
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Oh ja, foto's in m'n album.
Bente is nu 10 weken!!
Bente is nu 10 weken!!
Wat leuk Jeanette, heerlijk wolbaaltje is het. De volgende keer is ze Stapper ver boven zijn koppie gegroeid.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Onze hondjes ontmoetten vanmiddag een Duitse Staande dame van 10 jaar. Onze honjes kunnen nogal eens met veel vertoon op een (vreemde) hond afstuiven, maar bij deze hond waren ze onmiddellijk rustig. Zo mooi om te zien! Haar baas vertelde dat ze een alpha hond was en altijd een positief effect had op andere honden, ook agressieve. Echt mooi om te zien hoe ze ogenschijnlijk nauwelijks iets doet (alleen maar rechtop blijft) met zo'n groot effect.
Wat leuk Ariënne.
Dat is zeker een mooi gezicht, zo'n hond die niets hoeft te doen, maar gewoon iemand ís.
Daar hadden je dametjes niet van terug. Woont ze in de buurt?
Dat is zeker een mooi gezicht, zo'n hond die niets hoeft te doen, maar gewoon iemand ís.
Daar hadden je dametjes niet van terug. Woont ze in de buurt?