Lisa
Re: Lisa
Gelukkig maar. 

Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Ze heeft er geen last meer van hoor. De blauwe plek is nog niet weg, wel minder geworden.Ariënne schreef:Heftig! Hopelijk komt het vanzelf weer in orde met Lisa.
Vandaag weer even naar de DA gelopen om haar te wegen. Ze blijft mooi op gewicht. 9.20 kilo.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Gelukkig met een "blauwe sisser" afgelopen .......
Maureen
Het flyballseizoen is weer begonnen.
Vandaag met twee teams naar Nijmegen. Lisa zit weer in het tweede team, in haar vertrouwde I-dogs. Ze hebben nog niet de tijden gelopen die we op de trainingen lopen, maar het was als vanouds weer een hele leuke dag.
Lies heeft weer met veel plezier haar runs gelopen.
De wedstrijd werd gelopen in een heel mooi gebied waar je de honden ook heerlijk kon laten rennen. Na afloop hebben ze dat dan ook gedaan, ze zijn gewoon niet moe te krijgen.
Lisa is de oudste van haar team, over een paar weken negen jaar. Lisa is dit keer niet de kleinste hond van het team, dat is Baila, zij wordt in september negen, dus scheelt niet veel met Lies.
Over twee weken weer naar Nijmegen. Zou eerst Nieuwegein zijn, maar zijn hebben de wedstrijd teruggeven. Nijmegen bood aan om dan ook de volgende wedstrijd te organiseren. Klasse, maar wel een eind uit de richting.
Vandaag met twee teams naar Nijmegen. Lisa zit weer in het tweede team, in haar vertrouwde I-dogs. Ze hebben nog niet de tijden gelopen die we op de trainingen lopen, maar het was als vanouds weer een hele leuke dag.
Lies heeft weer met veel plezier haar runs gelopen.
De wedstrijd werd gelopen in een heel mooi gebied waar je de honden ook heerlijk kon laten rennen. Na afloop hebben ze dat dan ook gedaan, ze zijn gewoon niet moe te krijgen.
Lisa is de oudste van haar team, over een paar weken negen jaar. Lisa is dit keer niet de kleinste hond van het team, dat is Baila, zij wordt in september negen, dus scheelt niet veel met Lies.
Over twee weken weer naar Nijmegen. Zou eerst Nieuwegein zijn, maar zijn hebben de wedstrijd teruggeven. Nijmegen bood aan om dan ook de volgende wedstrijd te organiseren. Klasse, maar wel een eind uit de richting.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ha, lekker weer aan de slag.
Jammer dat het zo ver weg is, maar niks aan te doen.
Die Lisa, nog steeds volop in de run op haar leeftijd.
Jammer dat het zo ver weg is, maar niks aan te doen.
Die Lisa, nog steeds volop in de run op haar leeftijd.

Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Haa, toen ik je stukje las vond ik het jammer dat ik het niet wist.....Nijmegen is niet zo ver hier vandaan en ik zou het erg leuk vinden jullie weer eens te zien! En ook Lisa in aktie.
Maar ik lees dat jullie over twee weken weer daar zijn. Leuk! Ik ga kijken in mijn agenda.
Maar ik lees dat jullie over twee weken weer daar zijn. Leuk! Ik ga kijken in mijn agenda.
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Zou leuk zijn Wubke als het zou lukken.
Tussen 10.00 en 13.00 uur heb je de meeste kans dat je Lisa ziet lopen. Misschien liggen we er in het middag programma snel uit. Bovendien hadden we gisteren in de ochtend een uur pauze, en in de middag twee uur. Weet nu het programma voor de volgende wedtrijd nog niet. Zondag 27 april.
Voor alle zekerheid het adres.
Sportpark Staddijk Noord.
HSV Rijk van Nijmegen.
Staddijk 107 (voor navigatie is nr. 111 beter) 6537TW
Tussen 10.00 en 13.00 uur heb je de meeste kans dat je Lisa ziet lopen. Misschien liggen we er in het middag programma snel uit. Bovendien hadden we gisteren in de ochtend een uur pauze, en in de middag twee uur. Weet nu het programma voor de volgende wedtrijd nog niet. Zondag 27 april.
Voor alle zekerheid het adres.
Sportpark Staddijk Noord.
HSV Rijk van Nijmegen.
Staddijk 107 (voor navigatie is nr. 111 beter) 6537TW
Wat leuk dat het seizoen voor jullie weer is begonnen en dat jullie er beiden zoveel plezier aan beleven!
Ik verheug me nu al weer op je leuke verslagen...!

Ik verheug me nu al weer op je leuke verslagen...!

Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Hè wat heerlijk. Lekker weer aan de slag!
En Lisa weer in haar eigen team. Gezellig
En die tijden komen vast ook wel weer.
En Lisa weer in haar eigen team. Gezellig

Maureen
-
Heerlijk weer aan de slag.
Leuk dat je weer in Nijmegen was. Misschien komen we over 2 weken ook even kijken. Was heel leuk om te zien vorig jaar.
José, Sammy & Lieveke

José, Sammy & Lieveke

Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Ik weet inmiddels de tijden die in de ochtend gelopen worden door Lisa haar team, al kan het soms iets uitlopen.
Lisa loopt in ring 2, haar team heet I-dogs.
10.15 - 10.45 - 11.15 - 12.00 - 12.30 uur.
Het middagprogramma is nog niet bekend, maar omdat het een afvalsysteem is kan haar team er ook snel uitliggen als het tegen zit.
Lisa en haar maatjes hadden niet zo heel goed gelopen de vorige keer, toch derde in haar poulle geworden en de eerste beker van het seizoen staat al weer in de prijzenkast van de kantine. Alle honden kregen ook nog diepgevroren vlees mee naar huis. Toen ik het Lisa wilde geven raakte ze helemaal in paniek door de geur. Ging op afstand zitten kijken met haar staart tussen de poten. Niet meer in de buurt van haar bak willen komen. Heb het weggegooid.
Ze heeft zo'n reactie een paar jaar geleden ook eens gehad in Frankrijk. Omdat het een mixpakketje was weet ik niet van welk soort vlees Lisa zo overstuur raakt. Gek hé.
Lisa loopt in ring 2, haar team heet I-dogs.
10.15 - 10.45 - 11.15 - 12.00 - 12.30 uur.
Het middagprogramma is nog niet bekend, maar omdat het een afvalsysteem is kan haar team er ook snel uitliggen als het tegen zit.
Lisa en haar maatjes hadden niet zo heel goed gelopen de vorige keer, toch derde in haar poulle geworden en de eerste beker van het seizoen staat al weer in de prijzenkast van de kantine. Alle honden kregen ook nog diepgevroren vlees mee naar huis. Toen ik het Lisa wilde geven raakte ze helemaal in paniek door de geur. Ging op afstand zitten kijken met haar staart tussen de poten. Niet meer in de buurt van haar bak willen komen. Heb het weggegooid.
Ze heeft zo'n reactie een paar jaar geleden ook eens gehad in Frankrijk. Omdat het een mixpakketje was weet ik niet van welk soort vlees Lisa zo overstuur raakt. Gek hé.
Dat is wel heel apart, die reactie op het vlees......
Maar Lisa is ook een bijzondere hond
en dat is ze!
Maar Lisa is ook een bijzondere hond

Maureen
-
Misschien is het wel de bloedlucht waar ze zo heftig op reageert.
José, Sammy & Lieveke

José, Sammy & Lieveke

Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei