We kregen vrijdag de krant van Texel toegestuurd met een stukje erin dat we de 50.000 bezoekers waren dit jaar in museum Kaap Skil in Oudeschild.
Deze foto stond erbij. Van Cock hoorde ik dat het stukje ook op hun site stond, dus deze foto daar maar even van afgeplukt.
50.000ste%20bezoeker%20kaap%20skil.JPG
Het is heel jammer dat dit tevens de enige foto van onze vakantie op Texel is.
Er is op de een of andere manier iets fout gegaan, en ik weet niet eens hoe dat komt.
Het blijkt dat alleen de filmpjes die ik gemaakt heb op mijn PC staan, alle foto's zijn verdwenen. Ze staan zelfs niet meer op mijn kaartje.
Omdat we al zo vaak op Texel zijn geweest vind ik het van de meeste foto's niet erg dat ze verdwenen zijn. Maar ik had ook mooie foto's van Lisa aan het strand. Dat ze zelfs haar kop in het water steekt om iets van de bodem te pakken. Lisa en water, dat is eigenlijk net zo iets als water en vuur. Jammer dus dat ik juist deze foto's niet heb.
We zullen vast nog wel eens een herkanzing krijgen om mooie foto's op Texel te maken.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.