Part VI
Inmiddels is Sarah alweer 4,5 maand (20 weken)
![meisje :girl:](./images/smilies/Smiley-meisje.gif)
.
Van het kleine hummeltje met de dikke buik en de kromme pootjes is ze veranderd in een reusje
![ja :ja:](./images/smilies/ja2.jpg)
met een schofthoogte van 38 cm en 7,2 kilo schoon aan de haak (het gaat niet zo heel hard meer).
Haar vacht is ook al enigszins aan het veranderen van zacht naar wat stugger en ook wordt het al wat ruwer.
Ze is volop aan het wisselen (ik vind het een heel grappig gezicht.....dat bekkie met die grote hondentanden).
Het is al een "grote" pup maar ze vind het o zo lekker om op schoot te knuffelen en we worden ook weleens wakker met een verstekeling in bed.
Bob is nog steeds haar grote vriend die ook heel wat te verduren heeft met haar. Ook zijn speeltjes zijn nog steeds niet veilig en ze zijn ook veeeel leuker dan haar speeltjes, vooral als hij iets pakt wat zij wil hebben (en dat gaat ongeveer de hele dag zo).
In tegenstelling tot Bob vindt zij de fietskar het einde, ik heb deze nog niet zo lang en Bob is het ook niet gewend, Sarah echter wel en ze vind het super chill (Bob zit dus s'ochtends vroeg luid blaffend in de fietskar).
Aanstaande dinsdag is alweer de laatste les van de puppy cursus maar op 17 november start de pubercursus we gaan dus maar gelijk door
Ik vind het nog steeds een beetje moeilijk om mijn aandacht te verdelen tussen Bob, Henk en Sarah..... (tussen mijn twee zoons zit bijna tien jaar..... heerlijk vond ik dat). Soms ben ik bang dat ik een van de drie tekort doe. Vooral Bob.... daarom ben ik met hem ook maar weer een cursus gaan volgen en ga ik regelmatig alleen met hem weg, quality time together!!
Ook met Henk, de Ara, gaan we een cursus volgen. Deze duurt twee dagen en daarvoor moeten we naar Erica (iemand nog suggesties voor een redelijk betaalbaar B&B of hotel??)
Ik heb 14 november als bezet in mijn agenda staan..... ik wil zo graag eens bij al die smousjes kijken op een ritsdag..... en het lijkt me vooral ook erg gezellig.
Het is wel jammer dat er behalve het baasje van Fini (uit het nest van Babs en Brennie) verder niemand actief is op het forum. Ook wil ik volgend jaar met Sarah mee doen op de clubmatch, in welke categorie valt ze dan?
![dog :dog:](./images/smilies/smiley_dog.gif)