Lisa
-
Re: Lisa
Bah Erna dat is geen lekker karweitje midden in nacht. Arme Lisa zo'n lekker staafje waar je van moet kotsen. Brrrr. Hier hebben ze het nog nooit gehad en koop het nu ook zeker niet.
José, Sammy & Lieveke

José, Sammy & Lieveke

Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Groot gelijk Erna, genoeg te koop!
Zo kopen wij ook geen gerookte bonken meer.
Stapper plast alles onder van die dingen.
Ook laat hij plas lopen in mand/stoel.
Veel te zout waarschijnlijk.
Zo kopen wij ook geen gerookte bonken meer.
Stapper plast alles onder van die dingen.
Ook laat hij plas lopen in mand/stoel.
Veel te zout waarschijnlijk.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Suske krijgt eigenlijk alleen maar bullepees, hoefjes (eventueel gevuld met schapenvet) en oren om op te knagen. Van al dat geperste spul krijgt ze altijd diarree.
Als beloning krijgt ze flintertjes gerookte kipfilet.
Als beloning krijgt ze flintertjes gerookte kipfilet.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Ik koop het nooit meer voor Lisa. Kipfilet droog ik zelf voor haar, vindt ze heerlijk.
Ik kom overigens net weer bij de DA vandaan met Lisa.
Ze kreeg gisteren de diarree. nu loop ik niet meteen naar de DA de eerste dag, maar vanochtend zat er ook een beetje bloed bij. En omdat het vrijdag is meteen een afspraak gemaakt.
Ik kreeg te horen dat het hier heerst momenteel. Het beetje bloed kan van persen zijn, een adertje gesprongen waarschijnlijk. Ze is tierig genoeg, wil alles eten wat ze krijgt. Geen koorts.
Dus gaat Lisa weer aan de rijst met kipfilet, net als een week of zes geleden.
Ik had nog medicijnen over van de vorige keer, dat was nog genoeg. Ze heeft vanwege het bloed voor alle zekerheid een antibioticakuurtje voor vijf dagen meegekregen. Heb opgenoemd van het overgeven, de DA denkt dat dit los van elkaar staat. Ook omdat het bij één keer spugen is gebleven.
De DA heeft meteen een klein stukje van de nagels van Lisa haar voorpoten geknipt, al vond ze dat eigenlijk nog niet nodig. ik vond ze best lang, maar durf niet zo goed te knippen.
Ik kom overigens net weer bij de DA vandaan met Lisa.
Ze kreeg gisteren de diarree. nu loop ik niet meteen naar de DA de eerste dag, maar vanochtend zat er ook een beetje bloed bij. En omdat het vrijdag is meteen een afspraak gemaakt.
Ik kreeg te horen dat het hier heerst momenteel. Het beetje bloed kan van persen zijn, een adertje gesprongen waarschijnlijk. Ze is tierig genoeg, wil alles eten wat ze krijgt. Geen koorts.
Dus gaat Lisa weer aan de rijst met kipfilet, net als een week of zes geleden.
Ik had nog medicijnen over van de vorige keer, dat was nog genoeg. Ze heeft vanwege het bloed voor alle zekerheid een antibioticakuurtje voor vijf dagen meegekregen. Heb opgenoemd van het overgeven, de DA denkt dat dit los van elkaar staat. Ook omdat het bij één keer spugen is gebleven.
De DA heeft meteen een klein stukje van de nagels van Lisa haar voorpoten geknipt, al vond ze dat eigenlijk nog niet nodig. ik vond ze best lang, maar durf niet zo goed te knippen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Het blijft een doorn in mijn oog. Welke zekerheid? Zelf zou ik het ookErna schreef: Ze heeft vanwege het bloed voor alle zekerheid een antibioticakuurtje voor vijf dagen meegekregen. .
niet innemen in zo'n geval.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Ik vind het ook niks.
Maar wat dat betreft heb ik al heel wat ongebruikte medicijnen (laten) liggen. Ik kijk het meestal eerst toch nog even aan of ze moeten echt doodziek zijn of iets krijgen naar aanleiding van een bloed-urineonderzoek.
Heb je het trouwens nog over eventuele gardia gehad?
Maar wat dat betreft heb ik al heel wat ongebruikte medicijnen (laten) liggen. Ik kijk het meestal eerst toch nog even aan of ze moeten echt doodziek zijn of iets krijgen naar aanleiding van een bloed-urineonderzoek.
Heb je het trouwens nog over eventuele gardia gehad?
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Beterschap voor Lisa! Ik zou ook naae de DA gegaan zijn. Hoop dat ze snel weer helemaal de oude is.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
-
Beterschap voor Lisa, ik hoop dat ze snel weer opgeknapt is.
José, Sammy &Lieveke

José, Sammy &Lieveke

Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
Gisteren was ze er op een gegeven moment wel vervelend van, wilde elk moment naar buiten, was ook steeds wel wat bloed te zien als ik haar kont afveegde.Charlotte schreef:Hoe is het nu met Lisa?
Vanochtend met haar uit, en toen heeft ze alleen maar een paar keer geplast.
Ze is heel tierig, eet al haar rijst met kip op en wil eigenlijk wel meer hebben.
We hadden vandaag Bart hier, en hij en Lisa hebben heel wat afgespeeld, Lisa vindt alles leuk. In het bos heeft ze lopen rennen. ik heb haar in het bos niet zien poepen, maar volgens Bart heeft zij dat wel gedaan. Ik weet niet hoe het er nu uit ziet.
Er is niets meer aan haar te zien. Ik hou haar nog even op de rijst met kip, en geef haar nog de medicijnen. Ik vond dat bloed n.l. niet zo prettig, dat hoort gewoon niet.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.