Lisa
Re: Lisa
Voor iets heel lekkers wil ik ook wel klittenbolletjes uit mijn haren laten halen
...

Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Charlotte schreef:Voor iets heel lekkers wil ik ook wel klittenbolletjes uit mijn haren laten halen...

Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
...Erna schreef:Charlotte schreef:Voor iets heel lekkers wil ik ook wel klittenbolletjes uit mijn haren laten halen...
Gedroogde long vindt Lies heel lekker. Jij zal wel een stukje vlaai willen vrees ik.

Nog even en ik ga op zoek naar bolletjes.

Laatst gewijzigd door Charlotte op 31 jul 2013, 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Charlotte
In Frankrijk hadden Norma en Adah ooit eens over een helling gerold en zaten onder de klitten. Het was een hels karwei die er uit te krijgen.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
-
Lieveke had er van de week een onder haar poot zitten
José,Sammy & Lieveke

José,Sammy & Lieveke

Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Hier zat Bobbie ook elke dag onder; het bos staat er nu vol mee.
Maar voor ons is die ellende nu voorlopig even verleden tijd; lang leve zijn ondergoed...!
Maar voor ons is die ellende nu voorlopig even verleden tijd; lang leve zijn ondergoed...!

Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
We hebben ze hier ook in verschillende soorten en maten. Baukje en Stijnke waarderen het zeer als ze er eenmaal uit zijn, maar voor het zover is kijken ze ook smachtend naar het blikje lekkers
Onze Beagles kregen ze trouwens ook in de vacht, hoewel in mindere mate dan de Smouzen.........

Onze Beagles kregen ze trouwens ook in de vacht, hoewel in mindere mate dan de Smouzen.........
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Ja iets lekkers doet wonderen.
Vandaag naar ander bos geweest, geen klitje gezien. Dat viel gelukkig mee want ik dacht dat die dingen momenteel overal te vinden zijn.

Vandaag naar ander bos geweest, geen klitje gezien. Dat viel gelukkig mee want ik dacht dat die dingen momenteel overal te vinden zijn.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Hier geen kltten.wel van die kleine kleefbolletjes.Vlak achter de caravan.Gelukkig. nog maar weinig last van gehad'
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Ben vanavond met Lies naar de club geweest, heb staan kijken naar twee groepen beginners van de flyball. Zij doen de zomercursus en zijn nu een maand bezig. Je haalt er meteen uit welke hond het leuk vindt en het spelletje snapt. Leuk om te zien.
Lies was eerst rustig, maar ze werd op een gegeven moment opgewonden omdat ze aan de kant stond.
Ze mocht na hun training een aantal keer over de baan. Ze is dan zo enthousiast dat ze de bal maar één keer heeft gevangen. Ze was te haastig.
Vanmiddag in het bos is ze in een kuil gerend waar gras in gegroeid was. Ze zag de kuil daardoor niet. Gelukkig geen manke pootjes daarna.
Lies was eerst rustig, maar ze werd op een gegeven moment opgewonden omdat ze aan de kant stond.
Ze mocht na hun training een aantal keer over de baan. Ze is dan zo enthousiast dat ze de bal maar één keer heeft gevangen. Ze was te haastig.

Vanmiddag in het bos is ze in een kuil gerend waar gras in gegroeid was. Ze zag de kuil daardoor niet. Gelukkig geen manke pootjes daarna.
-
Gelukkig heeft ze er niets aan overgehouden, het kan maar zo anders zijn. Leuk dat Lisa zo enthousiast is met flybal.
Ze heeft de beginners even laten zien hoe het moet.
José, Sammy & Lieveke

José, Sammy & Lieveke

Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
Heerlijk. Ze heeft in ieder geen schrik meer van het onweer.........
En zo'n kuil
gelukkig ging het goed. Flyball kan wel met een brace, maar de echte vaart is er dan toch uit. Moet je niet aan denken. Ze gaat net zo lekker 
En zo'n kuil

Maureen
Als het onweer weg is kijkt ze nog wel even de kat uit de boom, maar wordt daarna wel weer rustiger.
Ze heeft gewoon niks met harde geluiden. Vandaag is ze meegeweest naar een klusdag bij de club. Als iemand iets op de grond liet vallen is ze weer alert, van wat is dat.
Pim liep veel heen en weer omdat hij de juiste kabels bij allerlei lichtpunten op de velden moest combineren. Lisa mocht van mij niet achter hem aan omdat er veel konijnen rond onze velden zitten. Door de regen hadden de konijnen waarschijnlijk geen zin om uit hun holletje te komen. Geen konijn gezien vandaag terwijl ze anders altijd op het veld zitten te zonnen als er niet getraind wordt.
Ik wil niet dat Lisa op onze velden jaagt, anders kan ik de trainingen in het vervolg wel vergeten. Lies hield Pim wel heel goed in de gaten, ze zat steeds in de deuropening te wachten tot hij weer binnen kwam.
Ze heeft gewoon niks met harde geluiden. Vandaag is ze meegeweest naar een klusdag bij de club. Als iemand iets op de grond liet vallen is ze weer alert, van wat is dat.
Pim liep veel heen en weer omdat hij de juiste kabels bij allerlei lichtpunten op de velden moest combineren. Lisa mocht van mij niet achter hem aan omdat er veel konijnen rond onze velden zitten. Door de regen hadden de konijnen waarschijnlijk geen zin om uit hun holletje te komen. Geen konijn gezien vandaag terwijl ze anders altijd op het veld zitten te zonnen als er niet getraind wordt.
Ik wil niet dat Lisa op onze velden jaagt, anders kan ik de trainingen in het vervolg wel vergeten. Lies hield Pim wel heel goed in de gaten, ze zat steeds in de deuropening te wachten tot hij weer binnen kwam.
Haha, Pim had een aanbidster
Gelukkig geen "last"van de konijnen. Zo kan ze nogeens mee naar een klusdag

Gelukkig geen "last"van de konijnen. Zo kan ze nogeens mee naar een klusdag

Maureen
Vond het wel knap van haar hoor, en dat terwijl er ook twee Border Collies aanwezig waren die wel naar buiten mochten.
Vandaag is Pim weer klussen, we gaan hem straks de lunch brengen. Lekkere wandeling daarnaar toe.
Vandaag is Pim weer klussen, we gaan hem straks de lunch brengen. Lekkere wandeling daarnaar toe.