Lisa
Lisa
Het was donderdag tijdens de training nogal benauwd, daardoor iets korter getraind. Onze velden liggen langs de Hoge vaart, en na de training gaan er altijd een paar honden zwemmen. Ik probeer Lisa ook altijd het water in te krijgen, al zijn het alleen haar poten, dat koelt ook al af.
Gisteren werd er voor een andere hond een bal gegooid, die wilde Lisa ook wel pakken. Na een paar keer geaarzeld te hebben ging ze hem toch halen, IK HEB LISA DONDERDAG VOOR DE EERSTE KEER ZIEN ZWEMMEN. Klein stukje, het begin is er.
Gisteren werd er voor een andere hond een bal gegooid, die wilde Lisa ook wel pakken. Na een paar keer geaarzeld te hebben ging ze hem toch halen, IK HEB LISA DONDERDAG VOOR DE EERSTE KEER ZIEN ZWEMMEN. Klein stukje, het begin is er.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Re: Lisa
Dus madame heeft haar A diploma gehaald donderdag .
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Pas maar op, als ze eenmaal de smaak te pakken heeft.....
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Adah houdt ook helemaal niet van zwemmen en inderdaad de enige keren dat ze het wel eens deed (doet?) is als ze iets dat voor een andere hond wordt gegooid wil afpakken
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Finny gaat dan juist niet!
Zij denkt laat die ander het maar lekker gaan halen.
Ík wacht hier wel.
Zij denkt laat die ander het maar lekker gaan halen.
Ík wacht hier wel.
Charlotte
Missy houd niet van water maar Boy loopt de sloot in en gaat niet verder dan zijn buik. Pootjes moeten vaste grond voelen
Zo ook van de week met zijn speeltje in zijn bek,laat speeltje los en dat drijft weg maar is niet te pakken.En geen labrador in de buurt vanzelf .Het ligt nu geankerd in
het riet : en iedere x als we er voorbij lopen kijkt hij er naar en begint te blaffen en probeert het toch maar weer maar
Zo ook van de week met zijn speeltje in zijn bek,laat speeltje los en dat drijft weg maar is niet te pakken.En geen labrador in de buurt vanzelf .Het ligt nu geankerd in
het riet : en iedere x als we er voorbij lopen kijkt hij er naar en begint te blaffen en probeert het toch maar weer maar
Daniella van Eembergen is met een project bezig over honden in Almere.
Vorig jaar zag ik een oproep in de plaatselijke krant staan voor een foto van je hond. Heb een foto van Lisa gestuurd (heb de mail helaas niet meer en kan niet meer nakijken welke foto ik gestuurd had)
Keek net weer eens op haar site en zag dat ze Lisa had geschilderd.
Heb geen idee van maat en prijs. Het was geheel vrijblijvend, dus niet verplicht te kopen. Sommige vind ik leuk om te zien, andere juist niet. Ze schilderd ze net even anders dan ze er uit zien, hoewel dat met Lisa reuze meevalt.
In september wordt er een overzichtstentoonstelling gehouden.
Ga ik beslist even naar kijken.
http://www.daniellavaneembergen.com/overhetproject.html
Daarna naar "tot nu toe"
Dan op de foto van de hond klikken, daarna verschijnen de andere schilderijen in beeld.
Vorig jaar zag ik een oproep in de plaatselijke krant staan voor een foto van je hond. Heb een foto van Lisa gestuurd (heb de mail helaas niet meer en kan niet meer nakijken welke foto ik gestuurd had)
Keek net weer eens op haar site en zag dat ze Lisa had geschilderd.
Heb geen idee van maat en prijs. Het was geheel vrijblijvend, dus niet verplicht te kopen. Sommige vind ik leuk om te zien, andere juist niet. Ze schilderd ze net even anders dan ze er uit zien, hoewel dat met Lisa reuze meevalt.
In september wordt er een overzichtstentoonstelling gehouden.
Ga ik beslist even naar kijken.
http://www.daniellavaneembergen.com/overhetproject.html
Daarna naar "tot nu toe"
Dan op de foto van de hond klikken, daarna verschijnen de andere schilderijen in beeld.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ik vind Lisa er leuk op staan, een aantal anderen vind ik ook niet mooi.
Zondag met de opendag bij KC Pampus was er een hondenfotograaf. Ik heb foto's van Lisa laten maken. De foto's zijn erg mooi geworden, één staand, één liggend en één zittend. Hij probeerde Lisa ook nog rennend vast te leggen, maar die werden niet scherp.
Zondag met de opendag bij KC Pampus was er een hondenfotograaf. Ik heb foto's van Lisa laten maken. De foto's zijn erg mooi geworden, één staand, één liggend en één zittend. Hij probeerde Lisa ook nog rennend vast te leggen, maar die werden niet scherp.
Was heel gezellig vandaag. En natuurlijk een wandeling gemaakt met de honden. Weinig foto's gemaakt. Deze is in de tuin genomen.
Van L naar R. Jutte, Lisa, Hieke.Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.