Kerst
Re: oud en nieuw +wensen
Ook vanuit Noordwijkerhout wensen wij iedereen een gezond en liefdevol 2018 , en op de een of andere manier heb ik het idee dat er nu tijdens het jaar van de hond heel veel nestjes in 2018 gaan komen .

Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
En ook wij wensen iedereen een fantastisch 2018!
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Een gezond en smouzig Nieuwjaar!
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
- jetwolrich
Chiel zag het toch niet zo zitten, slapen op zolder... Dus we hebben de plekken anders verdeeld. Chiel gewoon in ons bed en ik met Beer en Indy beneden in de muziekkamer. Daar staat een daybed waar je lekker op kunt slapen, tenminste, als er niet twee Smouzen de helft innemen en er al lang en breed liggen als ik nog eens aankom.
Ze vinden het prachtig om daar te slapen. Ik sliep daar ook toen ze "op alledag" liepen. Misschien dachten ze nu ook aan warme nestkisten e.d.....
Maar nee, geen pupjes jongens, alleen van acht tot acht die snertkerkklok en veel muziek uit Schildwolde. En blèrende katten, die erin wilden.
Maar ik moet zeggen, de Rescuedruppels hebben goed gewerkt. Beer en Indy waren rustig en relaxed zolang ik ze niet naar buiten liet. In de tuin gingen ze flink tekeer tegen het geknal.
Om acht uur hield de klok op en kon ik nog een beetje slapen, nadat honden en katten hadden gegeten.
Gelukkig is het maar één keer per jaar oud en nieuw...

Ze vinden het prachtig om daar te slapen. Ik sliep daar ook toen ze "op alledag" liepen. Misschien dachten ze nu ook aan warme nestkisten e.d.....

Maar nee, geen pupjes jongens, alleen van acht tot acht die snertkerkklok en veel muziek uit Schildwolde. En blèrende katten, die erin wilden.
Maar ik moet zeggen, de Rescuedruppels hebben goed gewerkt. Beer en Indy waren rustig en relaxed zolang ik ze niet naar buiten liet. In de tuin gingen ze flink tekeer tegen het geknal.
Om acht uur hield de klok op en kon ik nog een beetje slapen, nadat honden en katten hadden gegeten.

Gelukkig is het maar één keer per jaar oud en nieuw...

Jet Wolrich
Beer (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Indy v.h.Hooge Nest ( Beer X Roef / Ozzy) geb. 25-03-2015 tot 25-06-2018
Beer (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Indy v.h.Hooge Nest ( Beer X Roef / Ozzy) geb. 25-03-2015 tot 25-06-2018
Poeh poeh...dat was me het nachtje wel Jet.
Het was voor een goed doel.
Fijn dat de dames het redelijk hebben doorstaan.
Hier geen blafje, alles te ver weg. Alleen in de verte de dreunen van het carbidschieten overdag.
Ik denk dan altijd aan de vluchtelingen hier. Vooral de kleine kinderen uit Syrië. Zo sneu, die zullen doodsbang zijn.
Er zijn wel wat afspraken over gemaakt. Niet binnen 70 meter van bebouwing en 200 meter bij dieren vandaan. Maar dat verschilt, het wordt per APV geregeld. Enfin, het is wel altijd alleen de 31e.
Mensen..allemaal een heel goed en gezond 2018.
Het was voor een goed doel.

Fijn dat de dames het redelijk hebben doorstaan.
Hier geen blafje, alles te ver weg. Alleen in de verte de dreunen van het carbidschieten overdag.
Ik denk dan altijd aan de vluchtelingen hier. Vooral de kleine kinderen uit Syrië. Zo sneu, die zullen doodsbang zijn.
Er zijn wel wat afspraken over gemaakt. Niet binnen 70 meter van bebouwing en 200 meter bij dieren vandaan. Maar dat verschilt, het wordt per APV geregeld. Enfin, het is wel altijd alleen de 31e.
Mensen..allemaal een heel goed en gezond 2018.

Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Voor alle Smousjeshof en bazen wensen wij smouzig jaar. Vol mooie momenten.
Wij mochten ook dit jaar weer met 2 heel blije hondjes naar het vuurwerk kijken. Wat hebben ze genoten in de tuin van al het moois wat buurtbewoners de lucht in knalden. Hier geen angst maar heel blij gekwispel.
Wij mochten ook dit jaar weer met 2 heel blije hondjes naar het vuurwerk kijken. Wat hebben ze genoten in de tuin van al het moois wat buurtbewoners de lucht in knalden. Hier geen angst maar heel blij gekwispel.

Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Ook van mij iedereen een heel gelukkig en gezond 2018. Bij ons was het tussen 10 en 11 ook vrij rustig, dus Kasper goed uitgelaten.Maar voor de rest kan ik heel kort zijn, het was weer een drama met Kasper. Ook de Telizen pillen hebben niets gedaan. Dit jaar maar is bachbloesem proberen samen met de thundershirt. Heel even overwogen om DA te bellen voor een diazepammetje, maar wist eingelijk al dat onze praktijk hier geen voorstander van is. Het kan ook verkeerd uitpakken. Terecht ook. Nu weer heerlijk rustig. Groetjes Alida 

Iedereen een mooie 2018 gewenst,dat er maar veel baasjes verblijd mogen gaan worden met een pupje!!!Wij zitten nu een weekje in Zeeland in een prachtig huisje dichtbij het strand waar weinig tot geen vuurwerk was.Voor het eerst kon ik dit jaar met oudjaarsdag heerlijk wandelen met mijn meiden zonder geluid van vuurwerk

Vanaf Terschelling kom ik even aanwaaien - code oranje
- om wat bij te werken op het forum en om onze beste wensen af te leveren voor het nieuwe jaar!
Geluk en gezondheid gewenst!

Geluk en gezondheid gewenst!

Heerlijk en ideaal!De 3 musketiers schreef:Iedereen een mooie 2018 gewenst,dat er maar veel baasjes verblijd mogen gaan worden met een pupje!!!Wij zitten nu een weekje in Zeeland in een prachtig huisje dichtbij het strand waar weinig tot geen vuurwerk was.Voor het eerst kon ik dit jaar met oudjaarsdag heerlijk wandelen met mijn meiden zonder geluid van vuurwerk![]()