Ik heb een jas van hetzelfde materiaal; zijn we een setje...
Ariënne schreef:
Wat jammer dat je ouders daar moeite mee hebben (gekregen). Wel begrijpelijk, maar toch.
Heel jammer... Trekt wel weer bij, maar nu toon ik tenminste mijn goede wil, toch? (Door al het geregel m.b.t. die rotziekte, is het lontje een stukje korter geworden; mijn moeder vindt alles prachtig en prima, maar mijn vader ziet nu overal beren op de weg; hij is doodsbang voor wat de toekomst brengt... Ook Diesels vertrek heeft hier natuurlijk alles mee te maken, maar dat had je vast al wel begrepen)
Het gaat niet altijd zoals je het zou willen, hè. Je vader zal het er moeilijk mee hebben niet alles (meer) onder contole te (kunnen) hebben, lijkt mij van een afstandje.
Maar inderdaad, je toont je goede wil. Dat zal vast schelen.
Een mooi setje!
Martine schreef:Ik heb zojuist toch maar een regenjas voor Bobbie besteld.
Nou, de jas is binnen hoor. Helaas wel wat te groot, maar mijn zusje die hier vandaag was heeft hem meegenomen en gaat hem op de juiste plekken innemen. Straks heeft hij dus een maatpak aan; couture!
Nog een paar dagen geduld, en dan mag het gaan regenen.
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Wow een couture regenjas,ja dat krijg je als je enigst hondje bent
Martine schreef:
Martine schreef:Ik heb zojuist toch maar een regenjas voor Bobbie besteld.
Nou, de jas is binnen hoor. Helaas wel wat te groot, maar mijn zusje die hier vandaag was heeft hem meegenomen en gaat hem op de juiste plekken innemen. Straks heeft hij dus een maatpak aan; couture!
Nog een paar dagen geduld, en dan mag het gaan regenen.
Martine een jas voor Bobbie? Kun je geen kenneltje meenemen als je naar je moeder gaat als hij nat is. Persoonlijk lijkt mij een jas niet echt gezond voor een hond. Ik vind dat een hond niet in een jas hoort. Maar dat is mijn mening.
Daar staat al een bench, ik wil hem alleen niet uren daarin opsluiten tot hij droog is. Ik zie niet wat er hier verkeerd aan is; het komt sporadisch voor, is van ademende stof en is wel heel erg makkelijk. Niet te vergelijken met al die hondjes die er hele garderobes op na houden...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Maar wel waar natuurlijk. Hoorde laatst van iemand dat mensen tegenwoordig te weinig voedsel krijgen waarop gekauwd moet worden. Moest er even over nadenken: drinkontbijt, pasta's met allen saus, vitamines uit een potje, gemalen fruit (smoothie) enz.
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Zal wel de sponsor zijn denk ik.
Hill's zag ik ook voorbij komen.
Barfen wordt ook behandeld.
José Sammy & Lieveke
Laatst gewijzigd door sammydesmous op 08 jan 2016, 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.