Kerst
Re: Kerst
Goeie reis Karen, en succes voor de meiden. 

Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Mooi gemaakt José!sammydesmous schreef:Sammy, Lieveke en hun baasjes wensen iedereen hele fijne, gezellige Kerstdagen. Geniet ervan.
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
-
Foto is gemaakt bij Intratuin. Daar hebben ze altijd hele leuke kersttaferelen waar ze mooi voor kunnen poseren.Maureen schreef:Mooi gemaakt José!sammydesmous schreef:Sammy, Lieveke en hun baasjes wensen iedereen hele fijne, gezellige Kerstdagen. Geniet ervan.
José, Sammy & Lieveke

Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
We zijn goed aangekomen en zitten in een prima b&b.
Morgen de eerste wedstrijden.... leuk, want in Nederland zitten ze aan de top, er is weinig tegenstand. Maar Denemarken is natuurlijk een echt handballand.
Morgen de eerste wedstrijden.... leuk, want in Nederland zitten ze aan de top, er is weinig tegenstand. Maar Denemarken is natuurlijk een echt handballand.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Extra leuk om mee te mogen doen in een echt handballandkarin73 schreef:We zijn goed aangekomen en zitten in een prima b&b.

Maureen
-
Succes in Denemarken.
José, Sammy & Lieveke

José, Sammy & Lieveke

Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
Re: oud en nieuw +wensen
Ik wil iedereen een heel mooi en gezond 2017 toewensen. 

Charlotte
-
Ook ik wens iedereen, mens en dier een heel mooi, goed, gezond en gelukkig Nieuwjaar toe.
José Sammy & Lieveke

José Sammy & Lieveke

En ook van ons voor iedereen de beste wensen!
groetjes, Karin
Gelukkig en gezondnieuwjaar is wat ik iedereen wens . 

Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Daar sluiten wij ons helemaal bij aan 

Maureen
Ook van mij een fijn en gelukkig, maar vooral gezond 2017.
En dat het weer een leuk smouzig jaar mag worden.
Wij waren bij vrienden gisteravond, zij wonen op de 21ste verdieping.
Lisa heeft een redelijke avond gehad, zij heeft zelfs liggen slapen. Het gewone vuurwerk dat ze al uren de lucht in schoten viel wat geluid betreft erg mee op die hoogte. Alleen die mega knallen dreunde overal doorheen, overigens hier net ook nog twee van die bommen.
Afijn, Liesje was redelijk rustig, alleen naar buiten wilde ze niet. Maar ze moest natuurlijk wel uit tussendoor, af en toe plassen.
Dus om 19.30 uur met de lift naar beneden om haar voor de deur even te laten plassen. Tsja, Liesje voelde de bui al hangen en net uit de lift deed ze al lopend een enorme plas midden in de hal. Onze vriend was mee naar beneden, hij weer terug om een emmer met sop en een dweil te halen. Ik ruimde de boel op en hij nam Lisa mee naar boven. Zij was zo gestrest dat ze keihard met haar kop tegen een glazen deur liep. Schrok me rot, ze had even moeite met opstaan, haar poten maaide in het rond. Gelukkig viel het achteraf mee. Boven werd ze weer rustig.
Om 23.30 nog een keer laten plassen. Nu had ik Lisa onder mijn arm tot we buiten stonden. Sjonge wat een neurootje, gelukkig plaste ze meteen en konden we weer naar binnen toe.
morgens wil ze wel mee naar buiten, dan is het rustig, dan ligt het knaltuig waarschijnlijk nog op bed.
Vriendin had gezegd dat je het vuurwerk zo mooi kon zien, ja wat wil je op de 21ste verdieping. Bij helder weer kunnen ze tot de Hembrug in Amsterdam kijken.
Helaas was het gisteren erg mistig, niks te zien.
En dat het weer een leuk smouzig jaar mag worden.
Wij waren bij vrienden gisteravond, zij wonen op de 21ste verdieping.
Lisa heeft een redelijke avond gehad, zij heeft zelfs liggen slapen. Het gewone vuurwerk dat ze al uren de lucht in schoten viel wat geluid betreft erg mee op die hoogte. Alleen die mega knallen dreunde overal doorheen, overigens hier net ook nog twee van die bommen.
Afijn, Liesje was redelijk rustig, alleen naar buiten wilde ze niet. Maar ze moest natuurlijk wel uit tussendoor, af en toe plassen.
Dus om 19.30 uur met de lift naar beneden om haar voor de deur even te laten plassen. Tsja, Liesje voelde de bui al hangen en net uit de lift deed ze al lopend een enorme plas midden in de hal. Onze vriend was mee naar beneden, hij weer terug om een emmer met sop en een dweil te halen. Ik ruimde de boel op en hij nam Lisa mee naar boven. Zij was zo gestrest dat ze keihard met haar kop tegen een glazen deur liep. Schrok me rot, ze had even moeite met opstaan, haar poten maaide in het rond. Gelukkig viel het achteraf mee. Boven werd ze weer rustig.
Om 23.30 nog een keer laten plassen. Nu had ik Lisa onder mijn arm tot we buiten stonden. Sjonge wat een neurootje, gelukkig plaste ze meteen en konden we weer naar binnen toe.
morgens wil ze wel mee naar buiten, dan is het rustig, dan ligt het knaltuig waarschijnlijk nog op bed.
Vriendin had gezegd dat je het vuurwerk zo mooi kon zien, ja wat wil je op de 21ste verdieping. Bij helder weer kunnen ze tot de Hembrug in Amsterdam kijken.
Helaas was het gisteren erg mistig, niks te zien.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Gelukkig toch en relatief rustige avond voor haar...
Maureen
Suyderoogh van Landal is vuurwerkvrij en echt heel erg stil. (Kan ook niet anders, helemaal in the middle of nowhere). Misschien is het iets voor de volgende keer.Erna schreef:Ja, dat vuurwerkvrije park viel dit jaar erg tegen.
Wij zijn er twee keer geweest (hondloos). Je kan er heerlijk wandelen.
Dorus heeft zijn eigen Instagram.
Dorus (Fake Freek) van Katoen, 21-01-2017 (Dieuwertje Bloem van Katoen X Boef)
Dorus (Fake Freek) van Katoen, 21-01-2017 (Dieuwertje Bloem van Katoen X Boef)
Voor iedereen een heel voorspoedig en gezond 2017!
Och, die Lisa, het zit er gelukkig weer op voor haar. Ik heb nog geregeld aan haar gedacht de afgelopen dagen. Hier hebben we nauwelijks vuurwerk gehoord.
Om 12 uur heeft Siem lekker bij mij op de bank gelegen, af en toe als er wat geknal klonk moest hij even bibberen, maar dat was het. Jules snurkt overal doorheen.

Och, die Lisa, het zit er gelukkig weer op voor haar. Ik heb nog geregeld aan haar gedacht de afgelopen dagen. Hier hebben we nauwelijks vuurwerk gehoord.
Om 12 uur heeft Siem lekker bij mij op de bank gelegen, af en toe als er wat geknal klonk moest hij even bibberen, maar dat was het. Jules snurkt overal doorheen.
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Even aanwaaien, hoor! Een gelukkig en gezond 2017 allemaal!!
Veel liefs vanaf Terschelling!

Veel liefs vanaf Terschelling!