hier alles over mijn
ff een minder dagje
vanmorgen om 7 uur opgestaan om bij iemand aardbijen te plukken dit had ik nooit eerder gedaan in mijn leven,eens zal het de 1ste x zijn dus 8 uur begonnen lekker plukken was al wel warm in de kas maar ok 9:30 koffie 10:00 weer verder en voor 12en kwamen ze ff bij mijn kijken hoe het ging maar er zaten teveel beschadegingen aan de aarbijen en als dit bij de veiling aankomt wort zo de hele partij afgekeurt dus ik hoefte niet meer verder te plukken maar ik kon wel in mei terugkomen om te helpen in de komkommers.ik werk wel eens meer bij dit bedijfje ja bedrijfje wand het is niet zo groot.
- - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
vanmiddag na het eten ff de hond uitlaten en daarna ff op de fiets naar Action om waspoeder te halen wand dat is daar mooi goedkoop.rei ik helverwege een fietspat aangereden door een auto,ik viel met een vlinke smak naar de vlakte ik verschoot mijn rot wat draaierig en zag duizende sterretjes en ik heb beschadiging aan mijn hand en ik hat last van mijn linker bil au au au en ik wat last van mijn rug.mijn fiets makeerde helemaal niet goddank maar hij had vlinke schade aan zijn duur ik had voorrang wand ik ree op het fietspat dus alles snel opgelost dus maar nu doet alles zeer dis zal ik morgen nog wel meer voelen.maar ik ben er gelukkug goed vanaf gekomen voor hetzelfde lag ik nu in het ziekenhuis en waren de plannen vervlogen maar gelukkig kan ik achter mijn pctje zitten
fijne avond allemaal
gr
p.s het was wel mijn oude fiets gelukkig maar
- - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
vanmiddag na het eten ff de hond uitlaten en daarna ff op de fiets naar Action om waspoeder te halen wand dat is daar mooi goedkoop.rei ik helverwege een fietspat aangereden door een auto,ik viel met een vlinke smak naar de vlakte ik verschoot mijn rot wat draaierig en zag duizende sterretjes en ik heb beschadiging aan mijn hand en ik hat last van mijn linker bil au au au en ik wat last van mijn rug.mijn fiets makeerde helemaal niet goddank maar hij had vlinke schade aan zijn duur ik had voorrang wand ik ree op het fietspat dus alles snel opgelost dus maar nu doet alles zeer dis zal ik morgen nog wel meer voelen.maar ik ben er gelukkug goed vanaf gekomen voor hetzelfde lag ik nu in het ziekenhuis en waren de plannen vervlogen maar gelukkig kan ik achter mijn pctje zitten
fijne avond allemaal
gr
p.s het was wel mijn oude fiets gelukkig maar
Re: ff een minder dagje
Morgen nog wat spierpijn erbij, dan weet je weer dat je nog leeft.
Gelukkig dat het meevalt.
Gelukkig dat het meevalt.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Nou Marcel, dat is even heel erg schrikken! Ben je wel op een beetje aardige manier van het fietspad geraapt?
Dat is nog heel goed afgelopen zo! Maar even rustig aan en als je het niet vertrouwt toch maar naar de huisarts, hè!
Sterkte, ik hoop dat de pijn afneemt en niet erger wordt.
(Had je nog aardbeien meegekregen? )
Dat is nog heel goed afgelopen zo! Maar even rustig aan en als je het niet vertrouwt toch maar naar de huisarts, hè!
Sterkte, ik hoop dat de pijn afneemt en niet erger wordt.
(Had je nog aardbeien meegekregen? )
Nou Marcel, dat is geen dag die je graag nog eens overdoet
Morgen zal alles je wel zeer doen. Maar gelukkig ben je er nog goed van afgekomen.
Beterschap.
Morgen zal alles je wel zeer doen. Maar gelukkig ben je er nog goed van afgekomen.
Beterschap.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Hoi Marcel,
dat is schrikken! Fijn dat het zo goed is afgelopen, morgen fftjes rustig aandoen en je zal inderdaad wel spierpijn hebben.
groetjes, Alma
dat is schrikken! Fijn dat het zo goed is afgelopen, morgen fftjes rustig aandoen en je zal inderdaad wel spierpijn hebben.
groetjes, Alma
ja die spierpijn zal morgen wel goed aanwezig zijn,ik schok me rot he dat ik daarlag in 1ste instantie ga je ff te x van gvf dorie kon je niet uitkijken zij ik tegen die man,ik zag je niet zij hij maar heb mijn er rustig onder gehouden.er kwamen nog 2 jongens aan die vroegen nog of ze moesten bellen abulanse maar dat hoefde niet.en ik heb geen aardbijen mee ge gekregen maar ik heb ze wel geproeft heelijk waren ze
gr
gr
Toch aardig van die twee jongens. Het zou akelig zijn als er niemand naar je om zou kijken in die situatie. Geen hoofdpijn verder, Marcel?
nee niets hoor kan alleen een beetje moeilijk zitten afentoe wat lopen in huis,ik ga nu mijn 2 series kijk op rtl 4 morgen ochtend ben ik erweer
doeiii
gr
doeiii
gr
Soms heb je van die dagen waarin alles lijkt te mislukken... Vandaag had jij zo'n dag.
Gelukkig kan je het navertellen, want met een fiets ben je zo kwetsbaar tegen een auto... En aardbeien waren gewoon niet jouw ding; gelukkig kunnen komkommers wel tegen een stootje. (moet je niet gaan overdrijven natuurlijk )
Hartstikke goed van je dat je wilt werken, ik geloof dat ik binnenkort ook maar eens wat ga zoeken, mijn jongens krijgen nu de leeftijd dat ze best een paar uurtjes voor zichzelf kunnen zorgen.
Mijn ervaring met spierpijn is dat je moet bewegen om er sneller overheen te komen, verwen Rex maar met een lekkere wandeling in dit mooie voorjaarsweer!
Slaap lekker en stap morgen met je goede been uit bed!
groet, Martine
Gelukkig kan je het navertellen, want met een fiets ben je zo kwetsbaar tegen een auto... En aardbeien waren gewoon niet jouw ding; gelukkig kunnen komkommers wel tegen een stootje. (moet je niet gaan overdrijven natuurlijk )
Hartstikke goed van je dat je wilt werken, ik geloof dat ik binnenkort ook maar eens wat ga zoeken, mijn jongens krijgen nu de leeftijd dat ze best een paar uurtjes voor zichzelf kunnen zorgen.
Mijn ervaring met spierpijn is dat je moet bewegen om er sneller overheen te komen, verwen Rex maar met een lekkere wandeling in dit mooie voorjaarsweer!
Slaap lekker en stap morgen met je goede been uit bed!
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Dat is balen Marcel, maar wat een geluk heb je dat het goed is afgelopen. Je zal morgen inderdaad behoorlijk spierpijn hebben, gaat wel weer over gelukkig. Er is een liedje waarin voorkomt, AU, AU, AU, MIJN HELE BIL IS BLAUW weet alleen niet meer hoe het ook weer was. Wel toepasselijk voor jou nu.
Jammer dat je geen aardbeien hebt meegekregen, wel geproefd gelukkig.
Jammer dat je geen aardbeien hebt meegekregen, wel geproefd gelukkig.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
nou benik weer gisteravond heb ik nog ff een asprine ingenomen om het wat te verzachten nu is het een ietsie pietsie beter,af en toe maar wat lopen maar voor de rest zal ik niet veel doen vandaag ik ga ook niet naar de engelse les vanavond die stel ik maar 1 x uit.
gr
p.s fijne dag allemaal
gr
p.s fijne dag allemaal
Nou, Marcel, kalm aan maar!
Je hebt toch een behoorlijke smak gemaakt zeg!
Wat zul je geschrokken zijn.
Gelukkig dat het bij (behoorlijk) pijnlijke plekken is gebleven.
Beterschap en succes in de kommkommers straks.
Wat zul je geschrokken zijn.
Gelukkig dat het bij (behoorlijk) pijnlijke plekken is gebleven.
Beterschap en succes in de kommkommers straks.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Rustig aan maar Marcel, morgen gaat het vast al weer wat beter.
Hoop dat je een beetje lekker kan liggen en slapen vannacht. Sterkte.
Hoop dat je een beetje lekker kan liggen en slapen vannacht. Sterkte.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
nou ik merk wel dat ik een vlinke klap heb gehad hoor,vanacht had ik tog een last van mijn nek alle spieren stonden strak kon mijn hoofd niet een verleggen.en vandaag ben ik er nog echt niet hoor ik lijk wel een oud mannetje ff overal nog last van het is niet zomaar ff weg last van mijn schouder nek bil lies,schoenen aantrekken jas aan trekken bukken allemaal een ramp pffffff
gr
gr
tha kijk het nog ff aan ik ben niet zo'n dokter loper ik kan best wel lopen hond uitlaten mijn bil zal wel gekneust zijn dit komt ook wel weer goed.maandag kon ik er amper op erop zitten maar nu is het geen probleem alleen bij het lopen dan voel ik het wel
Marcel, heb je er al eens aan gedacht om een bezoekje bij de dokter af te leggen?
Kan hij je even nakijken, nekproblemen zijn niet niks hoor! Een whiplash kan zich soms pas na een paar dagen openbaren en daar kan je jaren last van hebben als je je niet laat behandelen.
In elk geval kan hij je een spierontspanner geven, waardoor je je een stuk lekkerder gaat voelen.
Doen hoor!
groet, Martine
Kan hij je even nakijken, nekproblemen zijn niet niks hoor! Een whiplash kan zich soms pas na een paar dagen openbaren en daar kan je jaren last van hebben als je je niet laat behandelen.
In elk geval kan hij je een spierontspanner geven, waardoor je je een stuk lekkerder gaat voelen.
Doen hoor!
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Klinkt niet echt goed Marcel, een bezoekje aan de huisarts is maar een kleine moeite en doe je niet verkeerd aan!
Charlotte
Ik zou er echt niet zomaar mee doorlopen, Marcel.
Sterkte!
Sterkte!