Gisteren viel hier de vragenlijst van het TFP voor smouzen van een jaar of 6 op de mat.
Ik heb hem ingevuld en opgestuurd naar Ine v/d Berg, maar bedacht me tijdens het invullen dat het handig zou zijn (ook voor de club) als je deze lijst via het internet zou kunnen invullen. Dat scheelt de club volgens mij heel veel werk en zo heb je ook de antwoorden van alle smousbezitters mooi overzichtelijk bij elkaar...
vragenlijst TFP
vragenlijst TFP
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Re: vragenlijst TFP
Hier viel hij ook in de bus en is ook al weer weg maar inderdaad zou het veel makkelijker en goedkoper zijn
Maar ik vrees dat het up-to-date houden van het bestand met de emailadressen onbegonnen werk is..
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Ah...daar heb je dus een punt.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ik vrees het niet alleen maar weet het uit ervaring.karin73 schreef:Maar ik vrees dat het up-to-date houden van het bestand met de emailadressen onbegonnen werk is..
Misschien is het jullie niet opgevallen maar zeer regelmatig worden leden verzocht hun emailadres cq veranderingen in het emailadres door te geven. Reactie minimaal, eigenlijk alleen van leden waarvan we het goede adres al weten.
Niet-leden geven nooit veranderingen door en van velen zijn helemaal geen emailadressen bekend. Elke ontvangen mutatie (adres, email, tel.nummer) wordt nauwgezet in Zooeasy verwerkt .
Ook de formulieren voor de gegevens van een overleden hond worden meestal per post verzonden, niet iedereen kan met een digitaal formulier overweg.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004