kijk adres gevraagd

De geschiedenis van de Hollandse Smoushond.
Gesloten
batpat

kijk adres gevraagd

Bericht door batpat »

Hallo allemaal, wij willen graag kennismaken met een Smous danwel een aantal. We zijn op advies bij dit ras uitgekomen en kijken nu of het ras bij ons gezin past. We kregen het advies om naar een wandeling te komen en mee te wandelen, helaas is dat niet voor ons gezin weggelegd om dat samen te kunnen ondernemen. Dus...zoeken we een adres/aantal adressen in Noord Brabant, Zeeland, zuid Holland, Utrecht en deel Gelderland om op bezoek te mogen komen en kennis te maken met het ras. We komen dan graag met zijn 3en, ik en mijn man en onze dochter. Wie oh Wie voelt zich vrij om ons welkom te heten en van informatie te voorzien?

we horen het graag, bellen mag ook 06-30247022
alvast bedankt,
Babs

Jeanette

Re: kijk adres gevraagd

Bericht door Jeanette »

Welkom hier. :jeah:

http://www.smoushond.nl/evenement/clubmatch-2/

15 oktober is er een clubmatch in Zaltbommel/
Dan zie je zeker een hoop smouzen. :cheer:
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

batpat

Bericht door batpat »

Dankjewel Jeanette..
misschien was ik niet duidelijk genoeg..ik zoek thuis adressen..

Dogcenter is een geweldige toegankelijke centrum, echter een dogshow bezoeken met onze dochter..helaas..we hebben wel wat bagage om rekening mee te houden en dit is een te onoverzichtelijke activiteit om te komen kijken, onze dochter de tijd te geven kennis te maken met het ras etc. om een praatje met iemand te maken zal zelfs op zo'n evenement niet lukken..

dus graag mocht iemand thuis zich geroepen voelen om ons te ontvangen, nemen wij de koek mee;)

alvast bedankt,
grtjs
Babs

Maureen

Bericht door Maureen »

Hallo Babs.
Wij wonen in Zeist. Niet echt naast de deur. We hebben drie Smousjes, die een enorm spektakel maken als er bezoek komt. Het duurt dan echt even voor er rust in huis is als iedereen zit. Ik vermoed dat dat ook een beetje teveel zal zijn voor je dochter. Ik ben wel gewend aan kinderen en jongeren met bagage, maar de honden niet zo.
Ik zou een keer met een van onze monstertjes naar jullie kunnen komen, maar kan voorlopig nog geen auto rijden, want ben nog aan het revalideren van een gebroken been. Maar als jullie geduld hebben......
Of misschien is er iemand dichter in de buurt....
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )

Irenechateleux

Bericht door Irenechateleux »

Babs, wij wonen in Oss en wij hebben een heel lief smousje dat morgen twee jaar wordt. Jullie kunnen bij ons komen kijken. Smousen zijn geweldige honden, echt maatjes .
Irene
Gijsje/Neeltje (Stijnke/Bikkel x Lou/Jaap) 31-8-'14

Irenechateleux

Bericht door Irenechateleux »

Babs, als je geinteresseerd bent: mijn nummer is 0620379904
Irene
Gijsje/Neeltje (Stijnke/Bikkel x Lou/Jaap) 31-8-'14

Gesloten