1e RITSdag 2008: 26-1
Tja, ze is net 15 geworden afgelopen zondag. Ik heb vroeger altijd op haar en haar broertje gepast. Ze past al ruim 2 jaar op mijn meiden en zelfs met Romy heeft ze nooit problemen. Ze voelt Romy erg goed aan én heeft ook duidelijk haar grenzen. Heel knap voor zo'n jonge meid, want menig volwassene heeft er moeite mee.
Ik hoop dat ze - als ze eenmaal toestemming heeft om op stap te gaan - toch nog lang bij ons wil oppassen. Zelf heb ik ook tot mijn 24e bij hen opgepast. Toen ik eenmaal op mezelf woonde, had ik er geen zin meer in. Ze zijn toen nog wel een paar keer bij ons komen logeren, maar al snel waren ze te groot en bleven ze alleen thuis.
Ik prijs me erg gelukkig met zo'n oppas.
Ik hoop dat ze - als ze eenmaal toestemming heeft om op stap te gaan - toch nog lang bij ons wil oppassen. Zelf heb ik ook tot mijn 24e bij hen opgepast. Toen ik eenmaal op mezelf woonde, had ik er geen zin meer in. Ze zijn toen nog wel een paar keer bij ons komen logeren, maar al snel waren ze te groot en bleven ze alleen thuis.
Ik prijs me erg gelukkig met zo'n oppas.
Ik had vroeger ook zo'n oppas. Ik ging met een gerust hart winkelen en liet mijn 3 jonge kinderen bij haar achter, ondanks dat ze pas 14 was. Ze had het gewoon. Inmiddels is ze (nog geen 30) zelf moeder van 5 kinderen. Gewoon voor in de wieg gelegd dus..........
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Wie komen er nu allemaal naar de ritsdag en vanaf hoe laat? Ik ben te lui om het terug te zoeken in de berichten .
Wij moeten er om 11.30 zijn. Aangezien het wel een eindje rijden is voor ons en wij niet van die vroege vogels zijn, streef ik er naar om er om 10.45 uur te zijn. Nog even tijd voor acclimatiseren en de broertjes en zusje en fokkers op te zoeken .
Lijkt me heel leuk om iedereen weer te zien.
Wij moeten er om 11.30 zijn. Aangezien het wel een eindje rijden is voor ons en wij niet van die vroege vogels zijn, streef ik er naar om er om 10.45 uur te zijn. Nog even tijd voor acclimatiseren en de broertjes en zusje en fokkers op te zoeken .
Hoi Monique,Monique schreef:Wie komen er nu allemaal naar de ritsdag en vanaf hoe laat? Ik ben te lui om het terug te zoeken in de berichten .
Ik heb er ook zin in iedereen weer te zien!
Ik hoop dat Jelle (die woont op Terschelling) ook komt; het lijkt me voor hun een hele onderneming...
En ik ben ook enorm benieuwd naar Mozes, hun vader!
Ik dacht dat we om half 11 aan de beurt waren , ik ga maar snel even die brief opgraven uit de "stapel", je brengt me heerlijk aan het twijfelen, maar ongetwijfeld heb je gelijk hoor.
Bobbie is ook erg toe aan de RITS-dag, zijn vacht is inmiddels erg rijp (vind ik wel mooi); de dag erna zal ik hem gaan plukken. Voordeel hiervan is wel dat ik dit keer geen kaal hondje zal krijgen; zijn ondervacht is al lekker lang.
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Normaal gesproken zijn jullie het eerste nest, dus als er niet iets om een X-reden omgezet is, zou dat inderdaad 10.30 zijn......
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
11.30 klopt, hoor. Omdat 1 van de andere eigenaren van het Waddeneiland moet komen, is het naar later verzet. Voor jou ook wel lekker toch, als je van zo ver moet komen?
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004