Nieuw werkboekje voor Lisa aangevraagd. Is ook een stuk duurder geworden, kost nu bijna 20 euro. Dag na de aanvraag lag de rekening op de mat.
Het is Lisa haar derde boekje, dit boekje zal wel het laatste voor haar zijn.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Nee hoor, kan een week of drie duren.
Het zal voor de eerste wedstrijd na de zomerstop wel binnen zijn, anders schrijven ze de wedstrijd maar in de kantlijn van het oude boekje.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Drie weken is nog vlot...... Maar een hoekje om nog een wedstrijd bij te schrijven is vast wel te vinden, mocht het niet tijdig binnen zijn. Beetje creatief stemplen en schrijven, dan moet het lukken.....
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Stella schreef:Leuk, dan pik je 'm er zo tussenuit in een bak of stapel
Ja heel herkenbaar.
De boekjes krijgt de coach na de wedstrijd terug in een envelop, zitten alle zes bij elkaar. Lisa haar boekje pik je er inderdaad altijd zo tussenuit.
De kleur is door het kunstlicht rose geworden. In werkelijkheid is het boekje wit.
De foto is al vijf jaar oud. Ze zat hier met Saar als pup aan haar zijde, die heb ik er eerst maar afgeknipt.
Laatst gewijzigd door Erna op 04 aug 2013, 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
We hebben een wedstrijdenthousiasteling op de club, die het heeft aangezwengeld dat er bij ons G&G wedstrijden gehouden kunnen worden.
Dat is verder helemaal niet echt iets voor mij, maar het reilen en zeilen op het secretariaat vind ik wel leuk van tijd tot tijd. En een voordeel van G&G is, dat je erg weinig geluidsoverlast hebt
Maureen
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Stella schreef:En een voordeel van G&G is, dat je erg weinig geluidsoverlast hebt
Dat is met flyball wel even anders.
Het is gewoon leuk om bezig te zijn. Volgens mij ben jij heel wat uurtjes bij de hondenclub te vinden, Is het niet met je eigen honden, dan wel bezig voor de club.
Ja, momenteel loopt het een beetje uit de hand, maar een deel van het werk doe ik gewoon thuis; ledenadministratie. En de rest is maar af en toe, behalve de trainingen natuurlijk
Maureen
Als het goed is de DA.
Bij elk consult staat tegenwoordig ook het chipnr. op de nota.
Maar de vraag is natuurlijk...wat doet een DA als iemand met een gewonde ongechipte hond binnen komt wandelen? Zijn ze dan verplicht zoiemand aan te geven? Of sturen ze hem naar huis? Of behandelen ze gewoon...ik denk dit laatste.
Ik zal het bij onze DA eens navragen.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14