Hier staarden wij vandaag ook weer in een geheel lege brievenbus ... vanmorgen voor het werk ook meteen gekeken of wij een nachtbezorger hebben a la Loes maar helaas ... wie weet morgen
Groetjes Marjolein & Cookie
Ik ben benieuwd hoeveel tijd er tussen de eerst en de laatst bezorgde gaat zitten.
Hier ook nog geen avondbezorging o.i.d. geweest.
Morgen maar weer afwachten. Het wordt straks extra lekker !!!!
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Hier ook nog niks Renate...of dat dus hoopvol is voor ons
Het zal toch toeval zijn als er meerdere bladen niet bezorgd worden.
We wachten 'rustig' af...
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Misschien toch eens achteraan bellen. Misschien spaart de 'postbode' de post op? (Het zijn trouwens vaak jongeren, die dit werk als bijbaan hebben. Niet dat dat per se iets zegt natuurlijk.)
Ik heb eens veel moeite moeten doen om een klacht kwijt te kunnen. Had toen niet direct het goede tel.nummer. Onze (selekt)post werd bij de buurman een 1 km verderop in de bus gedaan. Waren ze sneller klaar. Maar de buurman had geen zin meer om postbode te spelen.
Ariënne schreef:Misschien toch eens achteraan bellen. Misschien spaart de 'postbode' de post op? (Het zijn trouwens vaak jongeren, die dit werk als bijbaan hebben. Niet dat dat per se iets zegt natuurlijk.)
.
Nou, dat zegt heel veel. Ze hebben de grootste moeite om bezorgers te krijgen.
Dat komt niet door de baan, maar door de betaling en behandeling van die
mensen. Treurig. Het aanmerkelijk goedkoper zijn dan TNT gaat ten koste van
alles. Daardoor verliezen de echte, trouwe postbodes hun baan en gaat TNT
ook over op dergelijke werkwijzen. Dat zouden we toch echt niet moeten willen.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
De vraag is, hoeveel clubbladen zijn er (nog)niet bezorgd en hoelang moet je nog afwachten tot je definief kunt zeggen.....weggeraakt/verkeerd bezorgd ???
Vanaf wanneer is het blad eigenlijk in de bus gevallen..dus hoelang zit er nu al tussen???
Ariënne schreef:Hij wordt trouwens bezorgd door Selektmail, dus niet de 'gewone' postbode.
Voor het geval je ernaar uitkijkt!
Mijn "gewone postbode" kwam op zondag
Inmiddels niet meer
Deze postbode was wel van TNT, zonder dienstkleding, kwam dus op
zondag de post van zaterdag bezorgen. Hij liep zich nog rot te zoeken.
Dit kan alleen maar erger worden.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Maria, ik denk dat ik het steekje gevonden heb...
De pagina waar het pupgeld en de uitleg van het fokprogramma op staan, ontbreekt volgens mij. Ik weet namelijk dat Dorien pupgeld heeft overgemaakt, maar ik kan het nergens terugvinden en normaal staat dit altijd in het blad...
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004