RITS-dag 6 maart 2010.
Re: RITS-dag 6 maart 2010.
Goed idee!
Ga ik doen.
Ga ik doen.
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Als het lopen goed gaat ook vast aan de fiets proberen, kan zijn voordelen hebben als hij dat ook beheerst. Gek dat hij het ineens eng vindt. Zal wel weer wennen denk ik. Lisa liep na de winter de eerste keer ook schuin te trekken, dat duurde niet lang voor ze weer normaal liep.
Ik zou aanraden met fietsen een tuig aan te doen zodat hij geen ruk aan zijn nek krijgt.
Voor Lisa heb ik een springer op mijn fiets, zij kan daardoor nooit voor of onder mijn fiets komen, en ik heb beide handen aan het stuur.
Ik zou aanraden met fietsen een tuig aan te doen zodat hij geen ruk aan zijn nek krijgt.
Voor Lisa heb ik een springer op mijn fiets, zij kan daardoor nooit voor of onder mijn fiets komen, en ik heb beide handen aan het stuur.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Bij mij zit hij ook aan de springer. Ik heb alleen het witte plastic haakje dat aan het touwtje zat vervangen voor een metalen. Dat plastic ding trok hij zo open. Stom trouwens dat ze aan zo'n duur ding geen fatsoenlijke stevige haak zetten.
Ach, het zal wel weer wennen; we hebben dit echt veel vaker gedaan. Het enige dat anders is bedenk ik me nu, is dat ik nu een andere fiets heb. Niets bijzonders overigens en niet zo verschillend van de vorige.
Woensdag gaan we weer; morgen mogen ze rennen op de hockeyclub; de winterstop is voor ons eindelijk voorbij!
Ach, het zal wel weer wennen; we hebben dit echt veel vaker gedaan. Het enige dat anders is bedenk ik me nu, is dat ik nu een andere fiets heb. Niets bijzonders overigens en niet zo verschillend van de vorige.
Woensdag gaan we weer; morgen mogen ze rennen op de hockeyclub; de winterstop is voor ons eindelijk voorbij!
Andere fiets, soms zit iets in kleine dingen.
Ook een springer, fijn ding hé! Bij mij is het witte haakje niet stuk, maar Lisa trekt niet zo heel erg aan de fiets.
Ook een springer, fijn ding hé! Bij mij is het witte haakje niet stuk, maar Lisa trekt niet zo heel erg aan de fiets.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Inmiddels gaat het al een stuk beter. Hij was gewoon even vergeten hoe het moest!Martine schreef: Diesel vindt het lopen naast die fiets opeens doodeng!
groet, Martine
Er bij neergelegd...mooi zo.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14