Ritsdag
-
Re: Ritsdag
Hoi Hink jan,
Dan hebben we elkaar blijkbaar wèl gezien, maar niet gesproken. Volgende keer beter!
Ik ben Willem, had iets roods aan en 'n kale kop, Jan had niks roods aan en geen kale kop...
Dan hebben we elkaar blijkbaar wèl gezien, maar niet gesproken. Volgende keer beter!
Ik ben Willem, had iets roods aan en 'n kale kop, Jan had niks roods aan en geen kale kop...
Jan & Willem
Onze Smous Abel - 22-05-2014 = Mees x Bauke
Onze Bengaalse katers Midas en Felix - 19-02-2012 = Fay-Rose x Bengalivo
Pagina Beestenboel:
(foto's en video's van Abel en Midas & Felix)
Klik op: http://smu.gs/1wrv4bu
Onze Smous Abel - 22-05-2014 = Mees x Bauke
Onze Bengaalse katers Midas en Felix - 19-02-2012 = Fay-Rose x Bengalivo
Pagina Beestenboel:
(foto's en video's van Abel en Midas & Felix)
Klik op: http://smu.gs/1wrv4bu
Sorry jongens, ik was te druk met onze voormalige pups. Heb jullie gemist..
Was wel blij dat ze allemaal goed terecht gekomen zijn........
Was wel blij dat ze allemaal goed terecht gekomen zijn........
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Wij zijn vanochtend even geweest. Leuk om je even gesproken te hebben Maureen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Dan heb ik jullie ook gezien, zelfs even een stap opzij gezet om jullie naar buiten te laten.hink-jan schreef:Mijn vrouw liep met krukken.
Heb ook Erna en Pim gezien, Jan en Willem, Maureen en Lies en Jiske met vriend.
Gezién, niet gesproken.
Ook druk met nest van Stien, én loopse Stien die ik een tijd in de auto opgeborgen had en daarna in mijn uppie met haar een stukje ben gaan lopen.
Na de middag heb ik nog naar jullie uitgekeken, Maureen, maar toen waren jullie weg?
Maar een volgende gelegenheid afwachten om te babbelen.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
De mensen van Stien's zus Boeli hadden wegens vakantie zich al afgemeld.
Helaas was broer Spike er ook niet, (zonder afmelding ) en ontbrak vader Rolly-Dingel.
Dat vond ik vooral voor de fokster sneu, was toch benieuwd naar de resultaten.
Zij hadden een carnavalsavond achter de rug, en dan is vroeg je bed uit minder leuk.
Vond dat Stien veel weg had van broer Ringo qua gedrag, maar haar uiterlijk kwam meer overeen met broer Rakker.
Tijdens de wandeling heb ik Stien naar de auto verbannen, want anders was loslopen geen doen voor o.a. haar broers.
Helaas was broer Spike er ook niet, (zonder afmelding ) en ontbrak vader Rolly-Dingel.
Dat vond ik vooral voor de fokster sneu, was toch benieuwd naar de resultaten.
Zij hadden een carnavalsavond achter de rug, en dan is vroeg je bed uit minder leuk.
Vond dat Stien veel weg had van broer Ringo qua gedrag, maar haar uiterlijk kwam meer overeen met broer Rakker.
Tijdens de wandeling heb ik Stien naar de auto verbannen, want anders was loslopen geen doen voor o.a. haar broers.
Charlotte
Ja, in de middag was het voor Baukje echt genoeg geweest. Ze oogt nog niet oud, maar is toch al heel respectabel met haar 13 jr. En niet gek op vreemde honden en plaatsen.....Charlotte schreef:Dan heb ik jullie ook gezien, zelfs even een stap opzij gezet om jullie naar buiten te laten.hink-jan schreef:Mijn vrouw liep met krukken.
Heb ook Erna en Pim gezien, Jan en Willem, Maureen en Lies en Jiske met vriend.
Gezién, niet gesproken.
Ook druk met nest van Stien, én loopse Stien die ik een tijd in de auto opgeborgen had en daarna in mijn uppie met haar een stukje ben gaan lopen.
Na de middag heb ik nog naar jullie uitgekeken, Maureen, maar toen waren jullie weg?
Maar een volgende gelegenheid afwachten om te babbelen.
Wel Erna even gesproken, maar wij moeten wachten tot een volgende gelegenheid die komt vast.
Maureen
Duurt nog even, maar wij mogen 14 juni naar de RITSdag. We zijn zo benieuwd hoe het allemaal gaat. En natuurlijk om Bloemetje, Kruimeltje, Katootje en vader Pickwick te zien.nu al heeel veel zin in groetjes Alida
Wij ook!!
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Jeanette. Groetjes Alida
Leuk Jiske! Mischien zien we elkaar nog wel! Lijkt mij leuk om ook forumleden en hun hondjes is in het echt te ontmoeten, een paar hebben we tijdens de wandeling in havelte al ontmoet. Groetjes Alida
Is jullie nest vervroegd aan de beurt, Jeanette?
Ik was ook aan het overwegen om te vragen of wij naar die dag kunnen.
Wij zijn anders na de vakantie aan de beurt. Maar het andere nest van de vader van Fien is wel op 14 juni aan de beurt.
Wie weet is de eigenaar meer van plan te komen voor 2 nesten dan een paar maanden later alleen voor Fien....
Wij zijn anders na de vakantie aan de beurt. Maar het andere nest van de vader van Fien is wel op 14 juni aan de beurt.
Wie weet is de eigenaar meer van plan te komen voor 2 nesten dan een paar maanden later alleen voor Fien....
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
De pups van Beer en Pickwick komen ook die dag. Zodoende.
En halfzusjes/broertjes én nichten en neven van onze pups...dus dat is veel familie van elkaar. misschien komen, oma, overgrootmama én bedovergrootmoeder ook wel.
Het staat al op de site op de agenda.
En halfzusjes/broertjes én nichten en neven van onze pups...dus dat is veel familie van elkaar. misschien komen, oma, overgrootmama én bedovergrootmoeder ook wel.
Het staat al op de site op de agenda.
Ik had het met Fredie over Fien, volgens mij wilde ze jullie wel naar de 14e verplaatsen omdat ik benieuwd was hoe ze nu iskarin73 schreef:Is jullie nest vervroegd aan de beurt, Jeanette?
Lijkt me dus geen probleem!
Vader-technisch lijkt het me handig.
Verder... we hebben de vrijdag ervoor een trouwfeest. De oudste dochter van de inmiddels al 12 jaar geleden overleden broer van Gerrit gaat trouwen. Ze is Nieuw-Zeeland opgegroeid en woont nu twee jaar in NL.
Maar ik verwacht dat de eigenaren van de vader van Fien zeker geen twee keer komen. Ze zijn ook niet komen kijken toen Fien geboren was. Misschien wel voor allebei de nestjes.
Maar even voor het beeld, Jiske, Fien is een Tika-achtig hondje, met een wat betere vacht en een iets mooier koppie. Fredie en ik waren vorige week samen in het bos en op afstand moesten we echt goed kijken welke hond er liep.
Verder... we hebben de vrijdag ervoor een trouwfeest. De oudste dochter van de inmiddels al 12 jaar geleden overleden broer van Gerrit gaat trouwen. Ze is Nieuw-Zeeland opgegroeid en woont nu twee jaar in NL.
Maar ik verwacht dat de eigenaren van de vader van Fien zeker geen twee keer komen. Ze zijn ook niet komen kijken toen Fien geboren was. Misschien wel voor allebei de nestjes.
Maar even voor het beeld, Jiske, Fien is een Tika-achtig hondje, met een wat betere vacht en een iets mooier koppie. Fredie en ik waren vorige week samen in het bos en op afstand moesten we echt goed kijken welke hond er liep.
groetjes, Karin
Leuk! Wij zijn ook Tika-fan hier!
Hoewel zij de enige was die er zaterdag steeds vandoor ging
Hoewel zij de enige was die er zaterdag steeds vandoor ging
Tika heeft volgens mij alleen maar fans....
Wat een lief ding!!!
Maar Moos is ook om op te eten.
Wat een lief ding!!!
Maar Moos is ook om op te eten.
Zouden zijn eigenaren wel naar de RITS komen, denk je?karin73 schreef:Vader-technisch lijkt het me handig.
Daar zou je eens naar kunnen vragen.
Als ze niet van plan zijn om op de uitnodiging in te gaan hoef je niks te veranderen.
Het is wel leuk natuurlijk om zijn andere kroost te ontmoeten.
Charlotte
Ik vraag het me af... zal eens bellen.
groetjes, Karin
Nog geen uitnodiging in de bus voor de RITS, of ben ik nu iets te vroeg aan het roepen? Maar staat met koeienletters in onze agenda, we hebben er heel veel zin in!! Ook heel benieuwd hoe broer en zus eruit zien, en natuurlijk zijn neefjes/nichtjes/ half broers/zusjes.papa Picwick zijn we ook erg benieuwd naar hoe hij er in het echt uit ziet.maar hij lijkt toch wel erg op zijn mama hoor groetjes Alida