Het is gelukt
Het is gelukt
Hoi allemaal,
Zoals sommige weten was ik al aan de beurt voor een pup maar was dit door omstandigheden niet te regelen.
Alle voorbereidingen zijn nu in kannen en kruiken voor na de zomer en de toekomst. Ik pas 2 dagen op de hond van mijn zus en zij past 2 dagen op mijn smous to be
Nu eerst even op welverdiende vakantie in juli (zware anderhalf jaar met 2 ernstig zieken in mijn omgeving gehad) en de extra weken vrij op het werk afkaarten en dan kan mijn hondemaatje komen.
Ben helemaal blij en moest het even delen met gelijkgestemden )
Zoals sommige weten was ik al aan de beurt voor een pup maar was dit door omstandigheden niet te regelen.
Alle voorbereidingen zijn nu in kannen en kruiken voor na de zomer en de toekomst. Ik pas 2 dagen op de hond van mijn zus en zij past 2 dagen op mijn smous to be
Nu eerst even op welverdiende vakantie in juli (zware anderhalf jaar met 2 ernstig zieken in mijn omgeving gehad) en de extra weken vrij op het werk afkaarten en dan kan mijn hondemaatje komen.
Ben helemaal blij en moest het even delen met gelijkgestemden )
Re: Het is gelukt
Wat fijn Karin. Nu maar duimen dat er de gewenste tijd pups beschikbaar komen. Voorlopig loopt het met de dekkingen redelijk.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Top!
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Een goed vooruitzicht!
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Leuk vooruitzicht Karin.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Fijn Karin! Uit welk nest het er ook maar eentje wordt, jij bent er klaar voor.
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Ik hoop dat jouw wens uit komt, Karin.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden.
Ik ben nog niet zo lang op deze site dus het is nog even zoeken. Vandaag ook mijn late antwoord. Kon mijn onderwerp niet terug vinden
Ik heb vast iets niet goed gedaan want kreeg geen seintje van de antwoorden.
Ik ben heel blij met deze site en lees de meeste onderwerpen. Zoveel info voor mij als smousbaasje in spe.
Via via al een bench geregeld. En nu nog nadenken of ik een draagtas of een kar zal nemen die ook achter de fiets kan. Ik vind persoonlijk een mandje voor op de fiets leuker.
Ook de dagen op mijn werk afgetikt.. Er komt gezinsuitbreiding. Ik weet nog niet wanneer maar is wel 6 weken van te voren bekend. Inderdaad hopen dat er dan nestjes zijn. Maar anders maar iets later. Belangrijk dat ik er klaar voor ben en oppas etc heb afgetikt. Het smousje is welkom.. nu mag de natuur zijn gang gaan
Deze week al begonnen met de tuin hondgezellig n te richten. Boompjes en grasveld zijn in de maak .
Ik ben deze week ook lid geworden en kan niet wachten tot het eerste clubblad in de bus ligt. De ritsdag van 20 april en de eerste nederlandese hondenbeurs in Zwolle staan in mijn agenda. Ritsdag ga ik zeker halen en hopelijk ook Zwolle.
Fijne paasdagen allemaal.
Groetjes Karin
Ik ben nog niet zo lang op deze site dus het is nog even zoeken. Vandaag ook mijn late antwoord. Kon mijn onderwerp niet terug vinden
Ik heb vast iets niet goed gedaan want kreeg geen seintje van de antwoorden.
Ik ben heel blij met deze site en lees de meeste onderwerpen. Zoveel info voor mij als smousbaasje in spe.
Via via al een bench geregeld. En nu nog nadenken of ik een draagtas of een kar zal nemen die ook achter de fiets kan. Ik vind persoonlijk een mandje voor op de fiets leuker.
Ook de dagen op mijn werk afgetikt.. Er komt gezinsuitbreiding. Ik weet nog niet wanneer maar is wel 6 weken van te voren bekend. Inderdaad hopen dat er dan nestjes zijn. Maar anders maar iets later. Belangrijk dat ik er klaar voor ben en oppas etc heb afgetikt. Het smousje is welkom.. nu mag de natuur zijn gang gaan
Deze week al begonnen met de tuin hondgezellig n te richten. Boompjes en grasveld zijn in de maak .
Ik ben deze week ook lid geworden en kan niet wachten tot het eerste clubblad in de bus ligt. De ritsdag van 20 april en de eerste nederlandese hondenbeurs in Zwolle staan in mijn agenda. Ritsdag ga ik zeker halen en hopelijk ook Zwolle.
Fijne paasdagen allemaal.
Groetjes Karin
Op de RITSdag kun je dan gelijk het 1e clubblad van 2013 bij het Winkeltje ophalen. :idee:
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Erg leuk hoor Karin, je bent helemaal klaar om een smousje te verwelkomen.
Gezellig dat al de smouzenuitjes in je agenda staan, je komt bij elke gelegenheid wel een paar mensen van dit forum tegen.
Gezellig dat al de smouzenuitjes in je agenda staan, je komt bij elke gelegenheid wel een paar mensen van dit forum tegen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Dank allemaal.
Ben er zeker klaar voor. Ook belangrijk.
Clublad halen in winkeltje geweldig idee
groetjes
Ben er zeker klaar voor. Ook belangrijk.
Clublad halen in winkeltje geweldig idee
groetjes