Na 21,5 maanden is er een teefje voor ons! Maar... onderwijl was ons oude dametje overleden, en bleef onze jack russel reu mat en sip. Er is in 2017 een ander vriendinnetje voor m gekomen. Ooooo, nu moeten we dit Smousje laten gaan...
(Wel leuk voor de volgende op de lijst). Ik ben zo benieuwd welk teefje het geweest zou zijn.
Gebeld! Maar...
Re: Gebeld! Maar...
Tja, Sofietje, zo gaat dat soms. Wij hebben Dieuwertje ook gehouden omdat Bloem zo sip was in haar uppie.
Weer iemand anders heel blij!!!!![thumbs up :thumbsup:](./images/smilies/thumbsup.gif)
Weer iemand anders heel blij!!!!
![thumbs up :thumbsup:](./images/smilies/thumbsup.gif)
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ja Jeanette, dat denk ik dan ook maar. Mijn hart voor smous gaat wel weer helemaal kriebelen. En zo'n mooi jaargetijde om een pup op te voeden ook nog!
Sofietje
Sofietje
Zeker, maar andere jaargetijden zijn ook niet slecht hoor. Jammer dat je nu je aan de beurt bent al voorzien bent. Maar inderdaad zal iemand anders nu super blij zijn....
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )