wachttijd

Hoe kom je aan een pup en hoe is het op die wachtlijst?
Gesloten
afke

wachttijd

Bericht door afke »

Hallo allemaal,
ik ben nieuw op dit forum, mijn naam is Afke en ik heb mij op de puppylijst laten zetten, nu ben ik natuurlijk reuze benieuwd hoeveel wachtenden er voor mij zijn , is daar enig zicht op ?
En hoelang hebben jullie moeten wachten of wachten jullie al....?? :smile:

Ariënne

Re: wachttijd

Bericht door Ariënne »

Maria schreef:Meevallertje: De wachtlijst is momenteel 9 a 12 maanden. Zowel voor een teef als voor een reu. We hebben een ontzettend vruchtbaar jaar achter de rug.
Dit bericht is net vers van de pers. Dit is echt positief, want er zijn mensen die wel ruim twee jaar hebben moeten wachten.
Hoeveel wachtenden er voor jou zijn, weten we niet. Dat regelt de club. Er zijn trouwens ook mensen die zich op een langere termijn-wachtljst laten plaatsen, die kunnen op een gegevn moment aangeven dat het moment rijp is voor een pup. daardoor valt ook moeilijk in te schatten hoe hoog iemand op de wachtlijst staat.

Kijk maar even rond (zoekfunctie bovenaan!). Er zijn (al) allerlei topics, die je zullen interesseren.
Afbeelding

afke

Bericht door afke »

Dat is mooi , 9 maanden tot 1 jaar !! :cheer:

Ria

Bericht door Ria »

Ongeveer een jaar wachten is zeker niet lang.

Nescia

Bericht door Nescia »

Hallo Afke, wij staan sinds 1 oktober 2010 op de wachtlijst voor een reutje en waren eind augustus gebeld dat er een reutje beschikbaar was. Helaas moesten we afzeggen ivm een operatie die ik binnenkort moet ondergaan. Maar komend voorjaar hopen we toch een hondje te mogen verwelkomen.
Wil jij een reu of een teefje?

Yolanda

Bericht door Yolanda »

Ik hoop dat ik over een jaar nog " ik pas even" mag zeggen, dat betekent nml dat Bowie nog onder ons is of hij is er nog en manlief zegt dat het kan dat kan natuurlijk ook, maar dat betwijfel ik :hihi:

afke

Bericht door afke »

Nescia schreef:Hallo Afke, wij staan sinds 1 oktober 2010 op de wachtlijst voor een reutje en waren eind augustus gebeld dat er een reutje beschikbaar was. Helaas moesten we afzeggen ivm een operatie die ik binnenkort moet ondergaan. Maar komend voorjaar hopen we toch een hondje te mogen verwelkomen.
Wil jij een reu of een teefje?

Wij gaan voor een reu en nu is het afwachten , hoop dat de natuur zijn werk goed doet voor ons allemaal ! :thumbsup:

Gesloten