Zo'n 1e dag is ook zo spannend.
"Wat doet 'ie, moet 'ie plassen, waar zit 'ie onder, kijk uit, ga niet op 'm staan, hij hikt, dat is toch wel goed, hij wil niet eten, au! mag niet , wat ligt 'ie lekker zo hè ......enz, enz
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Nou, daar komt die dan. Doodop maar iedereen voldaan hier in de stoel, op de bank en op de grond. Wat een prachtige dag. Vandaag al vroeg weg omdat het toch redelijk ver rijden was. Aangekomen in Culemborg waren de hondjes al met elkaar buiten in de tuin aan het spelen. ook waren er al andere mensen die een pup kwamen halen. Na wat spelen, koffie met zelfgemaakte wortetltjes cake (verrassend lekker) en formaliteiten weer op bijna 2 uur durende terug reis. Al gauw lag Jente te slapen. Toen ze wakker werd hebben we de eerste P gepakt en jawel keurig een plasje. Thuis gekomen eerst het huis laten ontdekken en toen op naar onze omheinde stuk van de tuin. Zij deed het geweldig. Nergens bang voor. alles daagde uit. Geweldig. Toen maar even slapen. Onze poes moest er nog niet zo veel van hebben. Ging de drukte liever uit de weg. We hebben ze een paar keer bij elkaar gebracht. Jente daagt haar uit om te spelen. Dit begrijpt onze poes natuurlijk niet. Jente zal vanzelf wel leren dat dit wel een raar dier is wat niets wil en dan minder interessant wordt. Lekker gegeten, geen probleem. Wel wil ze steeds met haar poot in het waterbakje graaien. Dat geeft wel veel rommel. Nou ja is niet anders. Er moet ook iets te wensen over blijven. Nu ligt ze tevreden op de grond met een kluifje. Volgens mij slaapt ze. Nou wij straks ook.
Tot zover.
Altijd leuk maar ook onwennig zo'n eerste dag..... en honden en katten....... ze spreken beide een andere taal... Als een kat met zijn poot slaat dan betekend dat oppassen geblazen en voor een hond betekend dat spelen!!!!
Ik hoop dat jullie een beetje kunnen slapen. Wij hadden daar met onze Bob geen last van we hebben hem ook niet op onze kamer genomen maar zo af en toe laten weten dat wij er nog wel waren..... daarna nooit meer wat gehoord s'nachts.
Ook als ik uit de nachtdienst kom.... ik laat hem uit en hij slaapt vrolijk verder totdat ik s'middags wakker wordt!!! super oplossing.
welterusten.
Wij stonden sinds 3 juni 2014 op de wachtlijst. Ons meisje is op 3 juni 2015 geboren.
Wij noemen haar Sarah, wat in het Hebreeuws princes betekent http://www.facebook.com/Bobby6912.
Hink Jan en family heel veel plezier met Jente. Fijn dat ze het goed doet. En met het pootje in de waterbak dat deden de pups hier ook. Misschien een handdoek eronder leggen dat vangt het meeste water op.
Jose, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)