Een naam voor je pup!
Re: Een naam voor je pup!
Blacky ....???
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
nee, allemaal mis........vannacht niet slapen en opnieuw van die fantastische namen bedenken.
Morgen werk ik en dus verwacht ik morgenavond weer een prachtige lijst.
groetjes, Alma

Morgen werk ik en dus verwacht ik morgenavond weer een prachtige lijst.
groetjes, Alma
Onze twee overleden katers, van lang, lang geleden hadden de namen Gijs en Joep.

En onze konijnen vroeger hadden geen naam.

En onze konijnen vroeger hadden geen naam.

Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Lassie.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Gabber
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Toto.
Die vond ik echt te erg. Heb hem er daarom niet opgezet.
Benji.
Ja, heel erg, net als Benji.
Is het misschien Lady? Echt zo'n kindernaam? Pluto?
Is het misschien Lady? Echt zo'n kindernaam? Pluto?
Twee smousjes: Tuuntje Jip en Woezel van Abtswoude.
Kees, Sproet, Beer, Klaas.
Vroeger hadden wij ook honden thuis. Waarschijnlijk hebben wij als kinderen ook de namen mogen uitzoeken. De eerste was een vuilnisbakkie die naar de naam Beertje luisterde. DE tweede een Cocker Spaniel, dat werd Flappie. ( lang voor de Flappie van Joep) De derde was een Boxer, Kazan, en dat voor een teefje.
Vroeger hadden wij ook honden thuis. Waarschijnlijk hebben wij als kinderen ook de namen mogen uitzoeken. De eerste was een vuilnisbakkie die naar de naam Beertje luisterde. DE tweede een Cocker Spaniel, dat werd Flappie. ( lang voor de Flappie van Joep) De derde was een Boxer, Kazan, en dat voor een teefje.

Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Mijn tantes hadden vroeger allemaal hondjes: Tippy, Ratje, Pukkie, Vlokkie (leek overigens heel erg op een smous meende ik mij te herinneren. Laatst was ik bij mijn broer met Jules en Siem en hij zei het ook. Dat was eind jaren 60. Wel een echt stalhondje, kwam nooit binnen en ik mocht er nooit bij in de buurt komen omdat het een beetje een chagrijn was en mijn tante overbezorgd)
Tippy vond ik altijd een erg leuke naam, en ik heb destijds mijn cavia zo genoemd.
Onze boxer heette Bonzo, officeel Bohboh, maar dat werd al snel verbasterd naar de brokken.
Tippy vond ik altijd een erg leuke naam, en ik heb destijds mijn cavia zo genoemd.
Onze boxer heette Bonzo, officeel Bohboh, maar dat werd al snel verbasterd naar de brokken.
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Ons eerste huisdier (de vissen niet meegeteld), was een konijn. Mijn konijntje en ik mocht de naam verzinnen. Inderdaad Bunny, bedacht door een kind van 5 jaar.
Toen onze eerste hond kwam hadden we meerdere namen bedacht, maar de fokster had haar Bente genoemd. Dat vonden we een leuke naam en zo is haar naam gebleven. Het eerste nestje van Bente lieten we met de B beginnen. Aangezien wij thuis in een kever reden, werd haar naam Beetle.
Toen het duidelijk was dat ik er weer een pup bij krijg moest ik een naam met de letter L bedenken. Lastig, mijn vriend en ik waren het eigenlijk nooit eens. Toen de pups geboren waren vroeg ik welke namen de fokker had bedacht voor een teefje. Uit een lijste van 5 namen kozen wij toen de naam Lumi (wit / sneeuw op zijn Fins). Lumi is iets te wit voor een kooikerhondje.
Toen onze eerste hond kwam hadden we meerdere namen bedacht, maar de fokster had haar Bente genoemd. Dat vonden we een leuke naam en zo is haar naam gebleven. Het eerste nestje van Bente lieten we met de B beginnen. Aangezien wij thuis in een kever reden, werd haar naam Beetle.
Toen het duidelijk was dat ik er weer een pup bij krijg moest ik een naam met de letter L bedenken. Lastig, mijn vriend en ik waren het eigenlijk nooit eens. Toen de pups geboren waren vroeg ik welke namen de fokker had bedacht voor een teefje. Uit een lijste van 5 namen kozen wij toen de naam Lumi (wit / sneeuw op zijn Fins). Lumi is iets te wit voor een kooikerhondje.
allemaal zeer crea en leuk, maar nog steeds niet goed
tot later maar weer, Alma

tot later maar weer, Alma
Caesar, Mickey, Boefi, Youp, Timmy, Wolfje, Jelle, Skippy, Dorus, Cooper, Boris...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Martine, geweldig geprobeerd maar de wasmachine heb je nog steeds niet gewonnen......
gr, Alma

gr, Alma
Smous
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004