Ik ben 2x bij Phoebe gaan kijken en de 3e x hebben we haar meegenomen. Het 2e bezoek kwam door Mirjam en Wendy (van Whoopi en Pepper), want ik voelde me bezwaard om nog een keer te gaan kijken. Uit mezelf had ik nooit gevraagd of ik nog een keer mocht komen. Dat had mij absoluut geen minder enthousiaste eigenaar gemaakt!
Ik had er toen geen moment bij stil gestaan dat meerdere bezoeken juist op prijs gesteld werden.
Ook was ik geen type dat zonder te vragen een pup uit de werpkist pakt. Dit is beslist geen desinteresse geweest.
Inmiddels heb ik op dit forum veel geleerd
![vrienden :friends:](./images/smilies/Smiley-vriend.gif)
Ik respecteer eenieders mening, maar ik vind het jammer dat er zo kritisch gekeken wordt naar gezinnen met jonge kinderen. Ik heb niet het idee dat Phoebe het slecht getroffen heeft in ons gezin met jonge kinderen.
Dana en Romy moesten nog 4 worden toen Phoebe bij ons kwam. Inmiddels zijn ze bijna 6, maar Romy functioneert beslist niet op het niveau van een 6-jarige.
Ik ben wel heel consequent geweest in de regels die ik met de kinderen afgesproken heb. Deze regels hadden we gemaakt voor Phoebe kwam en vanaf dag 1 doorgevoerd.
Ik zie Wendy en haar gezin helaas nooit meer, maar ook Pepper komt niets tekort in het jonge gezin van Wendy.